Gå til innhold

til dere som bruker eyeliner...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte kjøper dere ny?Jeg bruker den opp på en mnd eller mindre:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ. Jeg har mine i flere år.

Skrevet

Har sånn vannfast skru-dings, og den varer i alle fall ett år.

Skrevet

Har ikke kjøpt ny på iallefall 1 år..

Skrevet

Så kort tid du bruker opp din på? Jeg har hatt min nå i 2 år. Det er en vanlig blyant, og jeg bruker det hver dag.

Skrevet

jeg bruker den hver dag da;)og jeg MÅ ha skarp ende sÅ jeg spisser den vell kanskje litt mye....

 

HI

Skrevet

Jeg bruker flytende, og bruker hver dag. Har den mellom 6 mnd og et år. Ikke helt sikker egentlig..

Skrevet

Jeg bruker blyant og har min lenge, lenger enn anbefalt sikkert ifht bakterier ;) Jeg skjønner ikke at du orker å ha den så spiss? Jeg klarer ikke å bruke en veldig spiss blyant på den tynne øyehuden.

Skrevet

Synes det blir penest slik:)

 

HI

Skrevet

Oi. Jeg bruker den ikke så ofte da, kanskje 3 ganger i året. Har hatt den samme i ca ti år. Men det er bare fordi jeg elsker akkurat den, og de har sluttet å lage den. Ellers hadde jeg nok byttet den ut for lengst..

Skrevet

10 år??? :o wow!hehe...hva heter den eyelinern da? :)

Skrevet

Det er faktisk en ganske kjip, billig nivea-sak. Har spisset bort hva den heter. Så nå at det var en kajal, det er kanskje noe annet enn eyeliner? Jeg er heelt fjern på sminkegreier altså. Kanskje jeg dummet meg skikkelig ut nå ;-)

Skrevet

Det er faktisk en ganske kjip, billig nivea-sak. Har spisset bort hva den heter. Så nå at det var en kajal, det er kanskje noe annet enn eyeliner? Jeg er heelt fjern på sminkegreier altså. Kanskje jeg dummet meg skikkelig ut nå ;-)

 

JA, hehe. Det er det samme, men kajal var vel ordet som ble brukt for 10 år siden eller lengre.

Skrevet

Det er faktisk en ganske kjip, billig nivea-sak. Har spisset bort hva den heter. Så nå at det var en kajal, det er kanskje noe annet enn eyeliner? Jeg er heelt fjern på sminkegreier altså. Kanskje jeg dummet meg skikkelig ut nå ;-)

 

JA, hehe. Det er det samme, men kajal var vel ordet som ble brukt for 10 år siden eller lengre.

 

Hehe. Da har jeg lært noe nytt idag også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...