Gå til innhold

Noen som ser, eller værtfall vil prøve for meg ....Pliz :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet passene våre. Hadde lagt mitt,samboer sitt og sønnen vår sitt i øverste skuff på kjøkkenet,sammen med bestikket faktisk ;P for å huske hvor de er,siden vi snart skal til syden å må få nytt til Guttungen,men nå har jeg klart å flytte på dem, å aner ikke hvor. Finner de ikke :(

Noen som kan se hvor de kanskje kan ligge eller har lyst å prøve å se :)

Hvist det hjelper er

min føds: 03.05.86

hans: 16.04.75

Guttungens:09.02.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de ligger bak skuffen? Har skjedd hos meg før. Lette overalt i huset etter noen brev, men fant dem bak noen skuffer på kjøkkenet to månder etter jeg mistet dem :) Fort gort :)

Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme, har du tatt skuffen ut av innredningen og sett om de har falt bak? De kan ligge på gulvet under nederste skuffen også om de har falt helt ned bak alle skuffene,

Skrevet

Jeg setter får følelsen av at du lagt dem i et overskap på kjøkkenet .

Skrevet

Jeg får følelsen av at du lagt dem i et overskap på kjøkkenet .

Skrevet

Søk på nett etter 'Reidun Klarsynt' og ring henne, hun fant gifteringen min kjapt forrige uke ;)

Skrevet

Tusen takk for at dere vill prøve for meg :) jeg trodde åsså at passet lå på de plassene. kanskje dere så at jeg har vært oppå skapene å lett flere ganger :P å i kjøkkeskuffen flere ganger, men jeg hadde faktisk lagt dem bakerst i en lomme i stelleveska som ikke hadde vært i bruk på lenge :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...