I scream for icecream! Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Har iPhone nå, og er egentlig fornøyd med det, men har egentlig ikke råd til en ny slik. Har noen Samsung Galaxy eller HTC her? Er det noe tess?
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Samsung Galaxy Gia (Gio?) er i alle fall på tilbud til 499 på Expert fram til og med mandag, mot normalt 1299 - da har du ikke så mye å tape.
2 hjertegull :) Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Vet ikke helt pris, men jeg har galaxy S2 og er kjeeempefornøyd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Jeg gikk fra iPhone over til Samsung Galaxy s2 og er veldig fornøyd med den.
I scream for icecream! Skrevet 28. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2012 Tusen takk for tips. Tar gjerne imot flere!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Slenger meg på Samsung Galaxy 2. Knalla mobil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå