Gå til innhold

One Call og mms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som pokker ikke får sendt mms? For en uke siden sendte jeg liksom mms til en venninne. Hun fikk den etter FIRE dager.

Når jeg har sendt etter dette blir det av og til sendt og av og til ikke. Jeg klikker snart!

Fler med samme problem?

Nå har jeg nettopp sendt en mms, dvs 20 min siden.. Det står "sender" enda...

Forbanna dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem. One call og iPhone.

Hadde Tele2 og iPhone før og det var like mye styr. Enten så er det Apple, eller så er det at teleselskapene ikke er hode nok for smarttelefoner. Utrolig irriterende!

Skrevet

Gode nok, ikke hode nok... Hehe

Skrevet

Har samsung s5570. Er bare så inni granskauen irriterende! Tidligere har ikke innstillingene funka i det hele tatt. Så når jeg endelig fikk det til å virke, så er det så forbanna ustabilt!

Hjelper jo ikke at det er såkaldt 500 mms inkludert i måneden når en ikke får sendt noen av de. :(

Skrevet

Jeg er ikke så flink med mobiltelefoner etc.. Men jeg må slå på internett tilgang for å få sendt mms (har one call). Det måtte jeg ikke før. Er det vanlig? Har forresten en LG.

Skrevet

har også alltid slitt med onecall og mms. Men veldig fornøyd med alt annet.

men forferdelig irriterende ja. Nå har jeg fri mobildata så sender helelr bilder på epost

Skrevet

Har hatt samme problem. Vet ikke hvorfor, men det virker som om innstillingene for mms-sending slettes plutselig. Går inn og legger dem inn på nytt, så fungerer det stort sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...