Supersnusken Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Er i gang, og det går ganske bra! Pappaen legger og har tatt alle oppvåkninger på natt, nå redusert fra 8-10 til kun 1 i natt på en uke! Det jeg lurer på er hvordan det har gått for dere når mamma må ta mer over igjen, dvs ta legging og gå inn i tilfelle oppvåkning? Er så redd for at vesla da skal begynne å våkne oftere igjen.. En annen ting er at hun våkner så tidlig, er da helt vill etter pupp! Har nå stått opp og tatt puppen i stua, men hun er så trett, veldig fristende å gi pupp v sengen og se om hun vil sove videre..Men har forstått at dette kan gjøre at de våkner mer igjen.. Noen som har erfaringer? Lurer også på om dagsovingen har endret seg etter nattavvenning?
_FIVRELLA_ Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Jeg har nattavvent, og angrer litt... Min våkner nå klokka 05.00! Før fikk han pupp en gang om natten og sov til 07.00. Det vil ikke si at din baby begynner med det da... Det har gått fint for meg å ta over igjen etter nattavvenningen. Men noen ganger gir jeg han pupp når han våkner klokken 5, for da er jeg desperat etter mer søvn. Dette hjelper somregel ikke, da han fortsatt vil stå opp... Derfor anbefaler jeg ikke det. Dagsovingen han ikke forandret seg etter nattavvenningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå