Gå til innhold

aldri tatt EL test før! er denne positiv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter!

Jeg har aldri tatt EL test før så er så usikker men vil dere si at denne er positiv?? :)post-785090-0-59237600-1335629130_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er ikke positiv ikke enda :)

Skrevet

jo jeg mener den er positiv.. strek er strek.. mine var svakere enn det der og jeg har nå en stor og bevegelig mage i uke 34 ;)

Skrevet

tusen takk! :) setter pris på alle svar! får bare prøve og prøve så kanskje det klaffer en dag :)

Skrevet

Eg har alltid fått to streker.. uansett når eg har testet.. Det gjør veldig mangen.. EL-testen er ikke positiv før test streken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken.. så din er negativ, men ser ut som den er på vei til å bli positiv :):)

Skrevet

Nei. Den er negativ! En strek er ikke en strek på LH tester, det gjelder kun hcg tester det. Vi har alltid LH i urinen og det vil derfor slå ut som en svak strek hver gang vi bruker dem. Testen er ikke positiv før den er like sterk eller sterkere enn kontrollstrek. Kontrollstreken ser svak ut i forhold til teststrek når den er positiv. Dette står forklart både i pakningsvedlegg og pernille.info.

Skrevet

den er negativ.men tipper den er positiv i dag :)

Skrevet

Signerer najaden

Skrevet

Oki, så det vil si at mine alltid er negative det da? De blir sterkere etter en dag eller to til meg. Men får ALLDRIG to streker utenom den tiden i mnd........

Skrevet

de ble bare svakere og svakere, men etter å ha regnet ut så hadde jeg nok el på fredag! tok testen på lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...