Gå til innhold

Til alle som har IPhone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke app har du lastet ned som du kan anbefale? Alle gode tips mottas med stor takknemlighet :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foto: instagram og magic hour

Spill: angry birds, wordfeud, bubble blast, draw free. Wordfeud og draw free er spill hvor man spiller mot andre og må være på nett.

Musikk: spotify

Tidsfordriv: Ifacefat, action movie, emoji icons.

Rema 1000 sin app, middag for under 100 lappen er greit også

Skrevet

Jeg har lastet ned Babyverdens app, og synes det er kjempekoselig å få "følge med" på hva som skjer i magen dag for dag :)

Skrevet

Viber, wordfeud, Rumble, angry birds, mobilbank, 1881, facebook.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

trafikanten, travel guide, wordfeud - er lei, tiny village :D, draw free, Angry gran - supert om du skal få ut frustrasjon!

Spotify, Skann produkt- genial app der du kan skanne strekkoden på kremen din for å se om den har farlige stoffer eller ikke, jeg har fått kvittet meg med en god del babystæsj som liksom skal være grønne produkter..

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har Wimp, Facebook, Hipstamatic, Twitter, Echofon, Tweetpic, PicFrame, Camera + og NRK

Skrevet

Takk, folkens :) Godt med tips da det er en "jungel" der ute:) Kom gjerne med flere :)

Skrevet

Norsk luftambulanse 113 (gir AMK posisjon hvis man må ringe AMK), NRK P3, dropbox, skype, div aviser, instagram, babyverden, liberoapp, sleep talk (fordi jeg snakker så urolig mye i søvne :D), div spill..mahjong er favoritten om dagen :D

Skrevet

Mahjong var kul :) Har sett på flere av de andre også. Takk for tips.

Av spill kan jeg selv anbefale Tap the frog og Tap the frog 2, samt The moron test og The moron test 2.

Skrevet

matprat, tine, rimi+ og coop middagstips (mat/oppskrifter)

nsb, trafikanten, yr.no, nrk nett-tv,

facebook, twitter, babyverden, hipstamatic (foto), skandiabanken, gule sider, opplysningen 1881

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...