Gå til innhold

Familiebarnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som driver familiebarnehage her? Evt vet hvordan dette fungerer når jeg ikke er førskolelærer selv? Vet at man må ha veiledning fra førskolelærer. Jeg har 3- årig helse og sosialfaglig utdanning. Er det da mulig å søke dispensasjon? Lurer også på hvor mye man tjener på dette? Er ikke ute etter å tjene mye, men avhengig av å ha en lønn jeg kan leve av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver ikke det, men vet at du må leie inn utdannet pedagog/førskolelærer 1 time og 15 min hver uke pr.unge.

 

Du må jobbe lange dager, men vil tjene godt i forhold til hva en uutdannet gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...