Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Noen som driver familiebarnehage her? Evt vet hvordan dette fungerer når jeg ikke er førskolelærer selv? Vet at man må ha veiledning fra førskolelærer. Jeg har 3- årig helse og sosialfaglig utdanning. Er det da mulig å søke dispensasjon? Lurer også på hvor mye man tjener på dette? Er ikke ute etter å tjene mye, men avhengig av å ha en lønn jeg kan leve av.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Driver ikke det, men vet at du må leie inn utdannet pedagog/førskolelærer 1 time og 15 min hver uke pr.unge. Du må jobbe lange dager, men vil tjene godt i forhold til hva en uutdannet gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå