Gå til innhold

hva syns du om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skeptisk til badet? var jo veldig fint! Hele huset er rett og slett helt nydelig - go for it :P

Skrevet

Var ikke så stort nei..

Skrevet

Jeg digget det huset!!

Skrevet

Legg nytt tak.

Møblerpå annet vis.

Skrevet

Var ikke så stort nei..

jeg tenkte å gå på visning. med litt flaks, så ligger vaskerommet og badet inntill hverandre. da kan man jo slå ned veggen og lage ett litt større bad. det blir jo bedre :)

Skrevet

Huset var fint det, men jeg hadde trolig irritert meg ihjel over den vanvittig tullete spotbruken - det var jo en jævla stjernehimmel i hvert rom!

Håper at de iallefall er koblet til mange forskjellige brytere, ikke bare at alle dimmes opp og ned på den samme *grøss*

Skrevet

Legg nytt tak.

Møblerpå annet vis.

hvorfor nytt tak? fordi det ikke er fint? eller ser du at noe er galt med det?

Skrevet

badene var kronglete og noen av soverommene var små..

Og så som en over her sier er det en stjernehimmel med alle spotene, jeg hadde gått galen..

Skrevet

Harry hus. Ville umiddelbart fjernet sprossene på vinduene. Greit oppusset ellers, men kjedelig.

Skrevet

Styggeste jeg ser er når folk behandler panelen på veggene, men ikke vinduskarmene og dørene. Viss karmene og dørene hadde vært malt hvite hadde det sett så mye bedre ut. Har en venninne som har det likedan, og irriterer meg grønn over det når jeg er der :-) (Har det jo godt når jeg ikke har større ting å irritere meg over, hehe)

Sånn ellers... Tja, litt harry stil, not my cup of tea, men sikkert greit for de som liker sånnt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...