♠️SparEss♠️ Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Ulldressen til lillemor blir aldri ren. Den er skitten nederst på armene etter utelek i sølevær. Jeg varsker med milo på 40 graders ullprogram men den er fortsatt skitten og grå rundt armene og nederst på beina. Hvordan får dere ulla helt ren og flekkfri etter en grisete dag i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Det er for sent når den allerede er vasket, da sitter fargen fast. Til senere bør du kjøpe sitronsåpe fra Troll, bløte plagget og gni sitronsåpe på flekkene før du vasker plagget på 40 ullvaske med Milo. Da forsvinner de fleste flekker.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Jeg bruker ullsåperens fra nøstebarn. Den tar også noen gamle flekker..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Eller man kan kjøpe gallesåpe på helsekost å bruke som flekkefjerner.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Jeg bruker først gallesåpe og gnir flekker osv. inn (håndstykke-såpe), så legger jeg det inn på ullvask. Fungerer alltid. VAsker alltid ulltøy med flekker med gallesåpe først, så i maskin.
♠️SparEss♠️ Skrevet 28. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2012 Takk skal dere ha! Da får vi se om det blir noe greie på ulla mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå