Gå til innhold

er jeg urimelig?

prins07 og spire i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 30 år, og har en gutt på fem år. Jeg er også 7 mnd gravid. Han er desverre en pappa som stiller veldig lite opp. Flink til å pusse opp, og gjør ting han blir bedt om, men han hjelper lite til av egen fri vilje. Denne helgen hadde han planlagt en fisketur med naboen. Både lørdag og søndag. Det er egentlig greit, og det er veldig sjelden jeg sier nei til noe han ønsker å gjøre. Men i natt våknet jeg med SPYSJUKA, og var skikkelig dårlig. Jeg hentet on at han burde være hjemme å ta seg av femåringen, men han dro allikevel. Jeg har ordnet med bestefar et par timer, men jeg trenger at mannen kommer hjem tidlig for å ta seg av femåringen etter at han kommer hjem fra bestefar. Men han sier at det passer dårlig, fordi han og naboen hadde planlagt fisketur en stund.... Dårlig gjort av han? Eller er jeg bare vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dårlig gjort av han! Når man blir syk, så stiller den andre opp uansett hva planer han hadde. Er jo ikke din feil at du ble spysjuk, og han kan fiske når som helst.

Hadde blitt forbanna om det var meg..

God bedring.

Skrevet

Ja det er dårlig gjort. Om han skulle dratt, burde han skaffet barnevakt i så fall, ikke overlatt det til deg.

Skrevet

Du hintet om? Menn er ofte elendige på å forstå hint, kanskje du skulle sagt det rett ut istedet?

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Han får pent ordne så de fisker en annen dag, du er trossalt syk.

Skrevet

Synes ikke du er vanskelig. Gravid, spysyka og femåring er ingen god kombinasjon, og mannen din burde nok skjønne at han da burde avlyse en etterlengtet fisketur eller korte den ned. Eventuelt sørge for at det er noen andre som kan hjelpe deg (annet enn et par timer). Meeeen så er det sååå vanskelig for mange menn å skjønne dette, de blir jo dødssyke så fort de får en mild forkjølelse mens vi selvsagt fint klarer å passe barn og hjem med den verste influensaen...

Det er nok ikke vondt ment av han, spesielt ikke om du bare hintet til ham om at han burde være hjemme. Nytter ikke med hint, det trengs gjerne klar beskjed for at det skal trenge inn.

Skrevet

Du må da ikke hinte kvinne. Si ting rett ut.

Han skulle enten tatt med ungen eller funnet noen andre som passet han hele tiden mens han var borte + lagt ting tilrette for deg som er syk.

Skrevet (endret)

Hvis jeg har forstått deg riktig er han fra en famllie som trenger litt tydelige beskjeder, det gjør i hvertfall hans onkel(er) ;) Masse god bedring.

Endret av Gulosten™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...