Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Har alltid kjøpt dyre sko til barna, men er dette nødvendig? Snakker om 6-700 kr paret. Blir dyrt når man har tre barn! Men gutten har høy vrist og bred fot, så jeg foretrekker å gå et sted hvor man kan få god hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Kjøper ikke noe spesielle steder. Kjøper i den skobutikken som ligger nærmest eller en av skobutikkene på storsenteret her. Men jeg kjøper IKKE sko på økonomisko. Aldri!! Hverken til meg selv eller barna!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Kjøper de i skobutikk. Skoringen, Eurosko. Hender jeg handler på Gmax om de har salg, eller om OBS har noen fine sko. Sko trenger ikke å være dyrt. Vi har mottsatt problem enn dere da, og jeg sliter og med å finne sko som passer for mange blir for breie til han, men har ikke brukt mer enn 499 på skoene denne våren. Må bare prøve og lete litt.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Skosko i Bærum. Veldig lønnsomt med de rabattordningene de har der når man har flere barn.. Gode sko har de også! Par nr. 3 får du 20 % på, par nr. 6 får du 50% på, samme hva slags førpris. Så i går kjøpte jeg goex til eldste som kostet 699, fikk de til halv pris siden jeg var kommet "så langt" på rabattkortet. Blir jo en del sko i løpet av et år med 3 barn, så vi handler utelukkende der!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har fire barn og går etter tilbudene. Kjøper alltid skikkelige sko som f.eks Ecco, Viking, geox osv, men selv disse er det tilbud på om man bare følger med. Skoringen har ta to og betal for et par hver vår og høst, da får jeg sko til alle fire ungene og betaler for bare to av dem. Handler på G-max når de har tilbud, kjøpte senest et par gode gummistøvler der til halv pris. Til eldstemann handlet jeg akkurat sko fra Ellos, han ville ha nye Adidas-sko også hadde de 50% på en valgfri vare og vips ble det nye sko til han, visste jo størrelsen siden han hadde like bare at han hadde slitt de ut med skateboardet.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Jeg har bare ett barn og hun er 14 mnd. Jeg kjøper på POM D´API i Hegdehaugsveien. Hun er så smal, og i motsetningen til hva som er vanlig for små barn har hun så smal fot også, veldig smal over vristen. Det er det eneste stedet forløpig vi har funnet sko som passer hennes fot. Håper etterhvert jeg kan kjøpe til henne på kjedebutikkene for 700 kr paret er fryktelig dyrt syntes jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Jeg handlet vårsko til lillebror på xxl. Det var tilbud på viking joggesko. Kjøpte vintersko på skoringen. Storesøster har viking joggesko sko fra obs og joggesko fra Bilka for hun plent måtte ha skatesko til skatebrettet Jeg kjøper sko som jeg vet er gode, men betyr ikke så masse hvor jeg kjøper de. Er ekstremt nøye på vintersko, joggesko får de velge litt selv, så kan fort ende i cars og andre sko som ikke er fullt så behagelige som de jeg hadde valgt. Da kan de få flere par så de i alle fall kan bytte. Lillebror har plattfot og bruker såle fra ortopedklinikk i, så i år har han foreløpig bare fått 1 par.
Gjøkeredet③ Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Jeg kjøper de fleste skoene på XXL, de har sko til de fleste bruksområder...
Serepta Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Har alltid kjøpt dyre sko til barna, men er dette nødvendig? Snakker om 6-700 kr paret. Blir dyrt når man har tre barn! Men gutten har høy vrist og bred fot, så jeg foretrekker å gå et sted hvor man kan få god hjelp. I skobutikk eller xxl f eks. De har ofte godt utvalg i merkesko. Vi legger også vekt på kvalitetssko til barna, så et par koster fort 6-700 kr. Men vi pleier være flinke å følge med på salg da.
Mandalas Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Tja, det er ganske varierende. DinSko, Eurosko, sportsbutikker, Coop.Har iblant kjøpt sko til meg eller barna på økonomisko tidligere, men det har jeg sluttet med. De er så tette, og selv i åpne sko blir man helt svett på føttene.
soleia Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Kjøper ein del sko på xxl, av og til på skobutikk, og gummistøvlar på coop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå