Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Min mormor fyller 85 og skal ha feiring med hele familien. Sliter så med å finne ut hva vi skal kjøpe i gave. Noen som har noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Gavekort på fotografering. Kurv med gode matvarer. Pledd.
Lakrisogvin Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Digital fotoramme med bilder av de hun er glad i. Så kan du oppdatere bilder til jul og bursdag de neste årene. Eller en opplevelse med deg (og familien din). Jeg tenker vel at damer i den alderen har det meste, og at hun vil sette mer pris på noe hun kan få gode minner fra.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 De eldre har som regel alt de trenger av matrielle ting. Min bestemor var 80 her for kort tid siden. Jeg kjøpte en slik rispose fra apotek som du kan varme i mikroen og legge på steder med "vondter". I tillegg kjøpte jeg gavekort på fotpleie. Hun ble i alle fall veldig glad for gaven. Ellers synes jeg digital fotoramme var et godt forslag:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 En bok eller to. Min bestemor er 94 år og glad i å lese, men er jo aldri i bokhandelen og dessuten tror jeg det er helt fjernt for henne å bruke over 300 kr på en bok Så det eneste hun leser er de bøkene hun får i gave. Har også gitt henne abonnement på ukeblad noen ganger, det er også noe hun overhodet ikke unner seg selv med blir kjempeglad for. Ellers er alt av hudpleie fint å få, en god håndkrem, fotkrem, bodylotion, dusjsåpe osv. Bare det å få en flytende såpe i gave er skikkelig luksus for bestemor som aldri har kjøpt noe annet en Dr.Greve såpestykke
☆☆☆ Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 En flaske baileys? Er det ikke det gamle damer drikker?
Lakrisogvin Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Digital fotoramme med bilder av de hun er glad i. Så kan du oppdatere bilder til jul og bursdag de neste årene. Eller en opplevelse med deg (og familien din). Jeg tenker vel at damer i den alderen har det meste, og at hun vil sette mer pris på noe hun kan få gode minner fra.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Vin, eller bailys hvis hun drikker det. Fotpleie, hårklipp, abbonnement på ett eller annet blad, en bok, en tur på resturang med familien,evt andre "opplevelser" med familien..
min<3 Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Til min bestemor som nå er 82 har jeg gitt fotobok,spekemat,god shampoo og balsam, hånd og fotkrem,sjokolade,baileys,bøker,lommetørkler,kurv med forskjellige småting
Marit 27 Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Når min mormor ble 85 i fjor kjøpte vi gavekort på en gullsmed i byen her som håndlager masse fint. Hun har nevnt butikken flere ganger. Så hun ble veldig glad:)
Gjest Tullmusa83 Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Noe som spises, drikkes eller brukes opp. I min familie var der innført den reglen at den som ga oldemor nips måtte ta i ot det på dellinga når hun dødde. Så hun fikk ikke noe nips etter at hun hadde fylt huset. Var alikavel ting der som aldri var opp pakket. Gavekort på frisør timer og hud kremer er veldig populært. Hos folk som har alt
Pjuskesnusken Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Tusen takk for mange utrolig gode tips :-)
Pjuskesnusken Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Pjuskesnusken er altså HI, var ikke meningen å være anonym først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå