Gå til innhold

2. generasjons innvandrer her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs, jeg vet ikke om jeg egentlig defineres som det, da min far er norsk. Men jeg har likevel noe jeg vill si...

Jeg vokste opp hovedsakelig med min mor og hun lærte meg;

å elske mitt land, Norge

å holde mitt norske flagg høyt og stolt 17 mai

hun gav meg en bunad til konfirmasjonen min. Som jeg igjennom hele min oppvekst var blitt lært opp til å elske, og bære med stolthet.

Vi snakket alltid norsk hjemme, og jeg kan ikke en gang språket de snakker i hennes land, utenom engelsk som de også snakker.

hun lærte meg at jeg var norsk, til tross for at hun selv ikke var det, hun døpte meg i en norsk protestantisk kirke, til tross for at hun selv er katolikk.

Jeg er, i hjerte og sinn 100% norsk, og er livredd for fremtiden til vårt land! Dette handler IKKE om fremmedfrykt som mange påstår, det handler om manglende intregering, det handler om at det er så mange innvandrere i dette landet at vi snart blir overasket om vi treffer på en norsk mann i gata, om han som svarer deg på kunde telefonen du prøver å ringe faktisk forstår hva du sier, om du kan forstå legen din?

Jeg er ikke rasist, for jeg vet jo selv at jeg ikke er helt norsk, så hva har jeg å si? MEN det må finnes grenser, det Må være lov å si at nok er nok som nordmann, det må finnes krav til intregering, og det kan ikke bli så mange at de overtar Norge, den norske kultur og alt vi har å være stolte av....

Spesielt etter aab 22 juli, er det nesten skummelt å ytre at man ikke er enig i innvandringspolitikken som føres i Norge, men det Må være lov for etniske norske å elske sitt land, ville bevare sin kulturarv og det norske folk, UTEN at de blir beskyldt for rasisme eller fremmedfrykt. Det er for de fleste ikke det da handler om, men grenser.... Skal vi viske bort hele vår kultur, bare for å ikke virke rasistiske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vær redd for fremtiden for landet ditt anonym.Du trenger heller ikke å viske bort din kultur.Vi er ikke her i Norge for å ta fremtiden din eller din kultur.Våres kultur er nok rikere en din,så vi har ingen behov for å stjele den.

Skrevet

Veldig enig med deg, HI!!

Skrevet

ikke vær redd for fremtiden for landet ditt anonym.Du trenger heller ikke å viske bort din kultur.Vi er ikke her i Norge for å ta fremtiden din eller din kultur.Våres kultur er nok rikere en din,så vi har ingen behov for å stjele den.

Uffda! Dette her er jo den mest skremmende tanken. Snikende!

Det at du mener at din kultur er rikere enn vår.. Uff...

Det er jo ikke snakk om å stjele vår kultut, heller tvert imot, det er jo snakk om å snikinnføre en annen kultur og viske vekk vår norske kultur... Så den meningen der gjør at jeg blir bare ennå mer redd for dette her!!

Ikke hi!

Skrevet

Våres kultur er nok rikere en din,så vi har ingen behov for å stjele den.

Dette var dagens. Definitivt. Hva mener du egentlig med det du skriver her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...