siljeas Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 er det noen andre som har opplevd at noen gravide bukser fra h&m lukter skikkelig rart? jeg har kjøpt to stykker av samme merke, og de er vasket minst 10 ganger men lukter enda utrolig irriterende nå som luktesansen er ekstrem hos meg fra før
Gjest Shanti ♥ Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Har 3 slike, brukt den ene i 4 uker nå og ikke merket noen lukt...
siljeas Skrevet 27. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2012 merkelig :s haha, sikkert min luktesans som er fucket
Aliss Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Ja! Jeg har en som lukter dritt selv etter vask! Merkelig..
Izabella07 Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 jeg har brukt flere derfra, og ikke merket noen lukt
Grynet:) Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har kjøpt to av de myke olabuksene til kr 299. Ingen lukt, men de sklir ned.. Hehe..
hoegbakk76 Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Jepp! Har tre av ulik type og de lukter rart alle sammen....
Veslepus86 Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Jeg har to stk og har ikke merket noe lukt.
**venter** Skrevet 28. april 2012 #9 Skrevet 28. april 2012 Jeg har ikke kjent noe lukt. Derimot har jeg kjøpt to av de mye til 299 og en dongribukse, og de to som er svarte ble begge grå etter to vask... Kjedelig!
Netti*** Skrevet 28. april 2012 #10 Skrevet 28. april 2012 Min ene lukter. Men kjøpte en gang en dongeri kjole fra diesel som luktet akkurat likedan. ...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #11 Skrevet 28. april 2012 Jeg har aldri sett gravide bukser. Får de en babybukse da?
Mari på landet Skrevet 28. april 2012 #12 Skrevet 28. april 2012 Jepp, de stinker! Men veldig gode da
Mini2012:-) Skrevet 28. april 2012 #13 Skrevet 28. april 2012 Jepp! Har opplevd å prøve bukser som har stinka fiskeaktig.. Til og med latt være å kjøpe, siden det har vært siste i rett størrelse. Så jævlig er den lukta. Men bare opplevd det på enkelte modeller. Når det gjelder "skli ned-problematikken" som noen over nevner; JA, går jo til tider rundt og heiser opp buksa i smug hele dagen. Der også er noen modeller verre enn andre, altså. Men den problematikken ser ut til å løse seg enkelt ved å øke sjokoladeinntaket ;-)
TurboJenny87 Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Nei dette har jeg ikke lagt merke til. Disse bohem joggebuksene til cubus derimot! De lukter merkelig de.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå