Gå til innhold

Går mot en spennede og nervepirrende tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Etter å ha blitt englemamma til en liten jente, er jeg nå tilbake her. Vi har bestemt oss for å prøve å gi vår sønn et søsken som han kan ha her sammen med seg..

Gleder meg enormt til å gå gravid igjen, samtidig som eg gruer meg fælt.. Gleder meg til å føde en skrikende baby, men har angst for at det skal komme en stille baby igjen..

Men denne gangen går det bra!!

Ser frem til en (forhåpentligvis kort men) fin tid her inne med dere andre.. Dele håp, symptomer, tyde tester, dele nedturer og det beste av alt, dele gleden!! :)

Her er TR i full gang med besøket sitt.. så nå ser eg frem til at hun pakker sakene sine, og stikker her i fra.. Så vil eg ikke se henne igjen før om i hvertfall et år ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit stolt mamma og englemamma :)

Håper ventetiden på positiv test går fort for deg, de beste ønsker for deg! -klem-

Skrevet

Velkommen hit! Skjønner at dere har vært igjennom en stor påkjenning, og ønsker deg all lykke til i prøvinga :-)

Skrevet

Velkommen tilbake stolt mamma og englemamma.. Leste historien din i det momanget det uvirkelige hadde skjedd, og det verket i mammahjertet for dere.... Lykke til, denne gangen kommer ikke et stille barn til verden, oddsene er på ders side!

Tanta kom i går her også, så kanskje vi sees i en ikm uke? Jeg har korte sykluser (25 dgr), og hører nå til ikm uke 21.

Stot klem til deg

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det...

Jeg er også en englemamma. Har veldig lyst til å prøve igjen, men samtidig livredd for at noe skal skje igjen.

Legene sier det er veldig sjelden at noen opplever dette to ganger.

Hvordan ble du englemamma? Min lille gutt døde i magen i uke 25.

Masse lykke til..klem

Skrevet

min jente døde i magen rett før uke 28.. Det ble bare stilt i magen.. Hjertet hadde bare stoppet.. men grunnen vet vi ikke enda.. tar lang å få svar...!!

Ja, eg vet det er veldig liten sjans for at det skjer igjen.. men det har jo skjedd, så muligheten er der..

Vi får nok veldig god oppfølging i svangeskapet som skal komme.. og det er jo veldig betryggende :)

vet dere hva som skjedde med deres gutt, anonym?? vil ønske deg og lykke til når dere blir prøvere igjen :)

ønsker også alle dere andre lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...