Gå til innhold

Konfirmasjonspresang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva er dagens satser på konfirmasjonspresang til nieser/nevøer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt 1000,-

Ikke ett øre mer.

Skrevet

Det var mye synes eg.....

Du må jo se på hva folk har.....

Men dere ar nok rett....

Eg fikk 250 av tanter og onkler i 94

Broren min fikk vel 500 fra tanter og onkler, han sto for ca 3 år siden:-)

Skrevet

Det gis 1000kr til nieser/nevøer her også, det samme gjelder til dåp når en er fadder til tante/onkelbarn.

Bryllup til søsken er også rundt 1000kr.

Synes det er nok, men det som er så merkeligt er at alle skal overgå alle å bare gi så mye mer.

Er ikke folk klar over at det blir mye penger for barnefamilier som sikker ikke har så altforgod råd.........

Skrevet

Kommer vel an på økonomi og personlige forhold og familietradisjoner.

Jeg gir presang for ca 400 kr til mine nevøer og nieser.

Skrevet

Det gis 1000kr til nieser/nevøer her også, det samme gjelder til dåp når en er fadder til tante/onkelbarn.

Bryllup til søsken er også rundt 1000kr.

Synes det er nok, men det som er så merkeligt er at alle skal overgå alle å bare gi så mye mer.

Er ikke folk klar over at det blir mye penger for barnefamilier som sikker ikke har så altforgod råd.........

Gav 1000 og eit smykke siden eg er fadder. Tantene på morsiden hadde gitt 1500 heile gjengen :-) bror min som er onkel gav 650 :-) så vi var de kipe, men fornøyd fordet om !

Skrevet

Jeg ville gitt 1000 kr.

Er vel 8 år siden sist det var konfirmasjon i familien og da ga jeg 800 kr

Nå nærmer det seg ny pulje med konfirmanter og jeg tenkte jeg skulle legge meg på 1000 til nieser og nevøer.

Skrevet

Lenge siden konfirmasjon her i huset... Men da vi giftet oss for to år siden fikk vi for ca 1000 kr fra søsteren min, de var fadder da gutten min ble døpt i fjor, og gav også da en gjenstand verdt 1000 kr. Så jeg tenker at 1000 kr er normen her i familien...

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ga 1000 til niese og nevø i fjor.

Skrevet

500 her,til nevøen.skal sies at det er et meget strengt forhold her i fammen......

Skrevet

Søstra mi skal få 3000 av meg. Er dårlig på å gi noe ellers så syns hu skal få såppas. Stesøstra og kusina mi skal få 500 hver. Men de er det så mye rundt ellers så har ikke dårlig samvittighet for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...