Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Er dette vanlig for levende barn? Jeg blir sånn i tvil noen ganger. åååå, englene mine.... Jeg klarer ikke å kalle mine små barn det. Får en følelse av at da er de mine engler .... altså dø. Liker ikke å tenke på det. Flere?
Tired mama Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Samme her. Klarer ikke kalle dem det. Forbinder det også med døde barn...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg tror ikke på engler i himmelen, men engler på jord og alle barn er noen engler, noen med litt mer skit på vingene enn andre
Gidder ikke! Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Samme her! Får en ekkel følelse av at de kan bli akkurat det om jeg kaller dem det, litt tullete tankegang, jeg vet. Men det føles bare feil.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg kan godt si til både barna mine og andre at "kan du være en engel og gi meg .... ettellerannet... ", men kaller ikke barna engler nei. De er ikke døde. Kaller dem heller ikke prinser eller prinsesser, de er ikke konglige heller.
Glajenta ♥ Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Jeg er mamma til ei jente som døde i magen - hun er englejenta mi. Har også ei prinsesse - selv om hun slett ikke er kongelig;)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Samme her HI. Jeg hørte en historie en gang om en jente som skulle ut å fly og siste moren sa til henne var hade da engelen min. Flyet styrtet og jenta døde og ble en engel. Derfor kaller jeg ingen for engler for da er jeg redd de kan bli en..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Tror dere seriøst at man blir engler når man dør??? Det er sjukere det enn å kalle barn for engler. Og selv om dere tror på engler, nisser, alver og feer så er det ikke alle andre som gjør det
Gjest Miryks Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Tror dere seriøst at man blir engler når man dør??? Det er sjukere det enn å kalle barn for engler. Og selv om dere tror på engler, nisser, alver og feer så er det ikke alle andre som gjør det Det er like sant som at man blir et troll av å gjemme seg bak anonymknappen
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Tror dere seriøst at man blir engler når man dør??? Det er sjukere det enn å kalle barn for engler. Og selv om dere tror på engler, nisser, alver og feer så er det ikke alle andre som gjør det Det er like sant som at man blir et troll av å gjemme seg bak anonymknappen Er man et troll fordi man ikke tror på engler? Vi har faktisk religionsfrihet i dette landet
☆☆☆ Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Tenker på englebarna, altså Knoll og Tott. Leser juleheftet hvert år.. Når mannen spør hvordan dagen har vært og babyen har vært rolig og blid svarer jeg at hun har vært en engel. Prinsesse har jeg aldri kalt henne, det er mye fjernere. Skjønner ikke helt koblingen mellom engler og død, jeg må ha mistet noe vesentlig ang religionen deres, hvilken det enn er. Kristendom, jødedom eller islam er det i alle fall ikke..
Gjest Miryks Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Er man et troll fordi man ikke tror på engler? Vi har faktisk religionsfrihet i dette landet Har jeg sagt at du er et troll for at du ikke tror på engler? Jeg er ateist selv, så finn en pose å puste inn i, og ro deg ned.
Netti*** Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 Er heller ikke glad i å si at levende barn er engler. Kanskje fordi jeg har flere venninner som har englebarn og sier de er englemamma. Så for meg er englebarn forbundet med de som ikke er blandt oss mere.. Jeg er også av erfaring flink å si: å sååååå koselig, når noen er gravid. Liker ikke si gratulere før babyen er ute og alt er bra:-)))
Topp 10. Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Til den som spurte om jeg ikke kalte barna mine prins og prinsesse... Så gjør jeg ikke det. Her i huset går det i skatten, vennen min, gullet mitt, søtnos, nusket.. Jepp! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå