solstråle- g09 og ?12 Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Emmaljunga nitro city god bagdel til babyen, kommer ikke vind inn, og hun ligger lunt og godt. Hele vognen blir liten når den legges sammen,så er plass til annet enn bare vognen bak i bilen. Den er mega lett og løfte, så når sambo er borte trenger jeg ikke hjelp med å få vogn inn og ut av bil! To svingbare forhjul som er genialt og ha i butikker da det er lett som en plett og snu på trange plasser
Gidder ikke! Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Nitro city her også, elsker den vogna!! Lett og smal, samtidig er det god plass for barnet og så er den en drøm å trille. Riktignok ingen skogsvogn, så nå som vi har flyttet ut av byen og jeg gjerne vil trille litt på skogstier osv må vi nok se etter en stødig klassisk firehjuling i tillegg. Kvitter meg ikke med Nitroen for det:)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Emmaljunga Nitro City. Fordi den hadde absolutt alt jeg ønsket av en vogn med unntak av håndbrems og stor og lett tilgjengelig kurv under. Den var vidunderlig å trille, til og med på grus og snø (der jeg trodde den ville bli fæl pga de små hjulene), enkelt å snu sittedelen, lav nok til at om barnet skulle falle ut, så var det ikke lange fallet, god plass i sittedelen, veldig stor og lun kalesj, passe polstret for barnet, enkelt å få tak i tilbehør som f.eks fotpose osv. Super vogn rett og slett, og jeg har prøvd ut ganske mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå