Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg gjør ikke det, men noen ganger foreldre som gjør det. Hvor vanlig er det?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Nei, her går det i kosing og nuss på kinnet.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg kysser ikke han på munnen, men om han kysser meg, så trekker jeg meg ikke unna. Ser ikke noe galt i å kysse barna på munnen. Er ikke noe spesielt eller farlig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jepp. Bare kos det. Barnet er bare 2 år, så vi slutter nok etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Ja det gjør jeg. Gutten min kommer mange ganger løpende når han holder på å leke og gir meg skikkelig smellkyss midt på truten:-) det synes jeg er kjempe koselig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Ser heller ikke noe galt eller farlig i det, bare lurer på hvor vanlig det er. Trekker meg heller ikke unna dersom guttene mine kysser meg, men koser og nusser på kinnet tilbake:) HI
Tigerpote Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Selvfølgelig gjør jeg det! Jeg elsker å smaske med go'jenta mi
Bustehue Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Vi kysser nesten bare på munnen.. Før jeg fikk barn syntes jeg det var litt rart, men da han kom til verden falt det helt naturlig for meg å kysse han på munnen.. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Ja så absolutt. Lillemann er veldig flink å gi mamman sin suss og lage trutmunn. Hun store (7 år) vil gjerne ha nattasuss fortsatt og det får jeg være fornøyd med så lenge hun vil
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 I utgangspunktet syntes jeg ikke noe om å kysse barna mine på munnen og jeg gjorde det ikke i begynnelsen. Men da han ble to år ville han gjøre alt som mamma og pappa gjorde og da begynte han selv å kysse på munnen og så har det blitt en vane.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg er faktisk oppvokst med det, mamma gjorde det med meg, men jeg likte det egentlig aldri (men ville ikke si noe til henne fordi jeg ikke ville såre henne). Synes ikke det er naturlig rett og slett. Kysser barna mine "over alt" ellers, men ikke midt på munnen. Snur meg heller ikke bort dersom noen av ungene kysser meg på munnen (minste gjør det av og til), men tar ikke initiativ til det selv.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #12 Skrevet 27. april 2012 Signerer Alva, jeg føler ikke at det er naturlig å kysse sønnen min på munnen. Gjør han det så er det ok, men jeg gjør det ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 Ser ut som det er vanligere en jeg trodde:)
Mineto Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Kysser overalt, munn, kinn, panne, kropp. Men ikke store våte kyss på munnen, men små nusser! Deilige unger!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 Jeg nusser guttungen på munnen rett som det er, men han er rimelig bestemt, så sier han "nei" tvinger jeg ikke til meg en nuss Han får nusse meg på munnen så lenge han vil, til en viss tid såklart..vil ikke ha en ødipuskompleks unge
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 Gjør det ikke på eget initativ, men jeg snur meg ikke bort når hun vil gi en suss. Katten derimot liker dårlig denne sussingen som plutselig har oppstått
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 Kysser? Kaller det heller nusser. Ja, vi nusser på munnen av og til. Det fortsetter vi med så lenge barna synes det er naturlig og tar initiativet til det.
It's all about me Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 Å ja da, her nusses det bÅde hei, hade, god natt og god morgen. Er det rart jeg fÅr alt som er av influensa og forkjøleser, he he. Men som oftest er det ungene som tar initiativet, og selv eldste pÅ 6 ber fremdeles om nuss nÅr jeg leverer han i barnehagen. Mellomste pÅ 3 nusser meg ned hvis jeg ikke sier stopp. Kunne aldri ha falt meg inn Å snu kinnet til, annet enn nÅr jeg eller dem er syke, men da forklarer jeg det selvfølgelig.
sillyfilly og Olivia Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Jeg har egentlig alltid synes det var litt ekkelt, kyssing på munnen er noe som er forbeholdt mor og far, men nå har vi en 2 åring som aper etter alt mamma og pappa gjør, og når hun vil nusse oss på munnen som trekker vi oss ikke unna. Det tror jeg gjøre mer ugagn enn nytte, men jeg kommer ikke til å fortsette med det når barnet blir større. Jeg kysser heller på kinn/panne og ellers på "lovlige" steder på kroppen. Og gir selvfølgelig masse klemmer
Netti*** Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Nattmussen er alltid på munn. Mye fordi de tar initiativ. Har en som kysser meg ned på truten, men elste er over 10 år og man skjønner enkelt at hun ikke er der mere, må nesten si heldigvis. Så der kysser jeg henne hade på kinn eller i panne. Men en gang i bland får jeg et suss på munnen også...
Magehus Skrevet 27. april 2012 #21 Skrevet 27. april 2012 Nei. Jeg kysser ikke ungene på munnen. Syns det er rart at andre gjør det. Det er for meg en kjærestegreie.
MrsMilla Skrevet 27. april 2012 #22 Skrevet 27. april 2012 Nei, føles ikke naturlig. Kysser bare mannen min på munnen. Men gutten min som snart er 3 år kommer og gir meg kyss på munnen innimellom, sikkert sett far sin hehe. Da lager jeg ikke noe spetakkel av den grunn.
Gjest Miryks Skrevet 27. april 2012 #23 Skrevet 27. april 2012 Jepp, det gjør vi Jeg kysset alltid mine foreldre godnatt, og det ble sånn automatisk her også. Det er koselig, og det var jenta som begynte med det. Nå vil hun ikke sove uten å ha fått nattakyss. Hender hun kommer ut av rommet og sier "du glæmte å kysse mæ, mamma" og lager trutemunn (o:
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 27. april 2012 #24 Skrevet 27. april 2012 Nusser 1 åringen på munnen rett som det er :-)
Mamma´n til lillemor Skrevet 27. april 2012 #25 Skrevet 27. april 2012 Har kanskje gjort det et par ganger da hun var baby, husker ikke egentlig. Men det hender hun tar tak i hodet mitt med begge hender og susser meg på munnen. Jeg nekter henne det ikke,men synes ofte det er litt rennende nese involvert, så kan ikke si jeg fryder meg i grunnen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå