Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hei, jeg skriver en oppgave i etikk og har valgt å skrive om ultralyd i uke 12. Skal ha med masse teoretisk stoff. Men vil ha med litt fakta først. Kanskje noen kan hjelpe meg? Stemmer det at det er kun forslag, men ikke ennå noe politisk vedtak i saken? At Arbeiderpartiet og Fremskrittspartiet ønsker vedtak om tidlig ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Google "forslag tidlig ul" så får du svar på det du lurer på
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Skal du skrive en seriøs oppgave, så er dib\bim det siste stedet du burde spørre.. Finnes masse info på forskjellige steder på nettet. Har du sjekket partisidene? NHI? Helsedirektoratet?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Nei, jeg fant ikke noe om at det var blitt vedtatt noe, så det kommer nok. Poenget er altså ikke disse faktaopplysningene. Det som sagt det teoretiske stoffet jeg skal gjøre bruk av. Ville bare vite om noen visste. Og det var det ikke. Takk. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå