Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Noen som har Britax (Römer) baby-safe SHR II ? Det har fått best i test ser jeg, og da lurer jeg på om dere er fornøyd med det? Hadde egentlig bestemt meg for maxi cosi cabriofix eller besafe easy go. Mest mot maxi cosi. Tenkte å dra å kjøpe i morgen, men kan være greit å høre hva erfaringene er rundt om, og ikke bare hva betjeningen i butikken sier.
magica fra tryll Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Nå har du kanskje bestemt deg...Men jeg har hatt Britax og vært veldig fornøyd. Har tidligere hatt Maxi Cosi, men likte Britaxen best.
Appelsindyret Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg hadde maxi-cosi første gangen... denne gangen valgte jeg britax Er ikke i bruk enda da, men skal være mye bedre Det skjer jo veldig mye på bilsete-fronten da Det som er litt dumt da er at maxi cosi og be safe passer oftere til barnevogner (hvis du skal ha setet på vogna da) Britax passer til veldig få vogner :S men her blir selvfølgelig sikkerheten satt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå