Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 250 gramm frosene erter 2 dl vann 2ss konsentrert kyllingkraft 1 dl fløte. kokte opp ertene i vannet med kyllinkraften og hadde i fløten og brukte stavmixseren slik at den ble gjevn.. Hadde sprøskte pølsebiter og en rømmklatt på . Kjempe godt. Hadde det gått ann med gulerot? kuttet kuleroten i småbiter og gjort på samme måte.. Jeg dobblet oppskriften siden vi var 4 som skulle spise.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Kuleroten faktisk.. jaja skrive feil er gøy.. Ja håpet noen hadde prøvd . HI
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Gulrotsuppe er kjempegodt. Hvis du dropper fløten og steker gulrøttene med litt ingefær og hvitløk før du koker de. Mmmmm!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Har en god gulrotsuppeoppskrift: 1kg gulrøtter en halv fersk ingefær fersk hvitløk etter smak chilli 1-2 fersk vann Fres gulrøttene, ingefær, hvitløk og chilli i 10min. Tilsett vann, kokes mørt. Stavmikses. Serveres med en stor dert creme fraishe i hver porsjon. NAM!
Light of my life Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Har en god gulrotsuppeoppskrift: 1kg gulrøtter en halv fersk ingefær fersk hvitløk etter smak chilli 1-2 fersk vann Fres gulrøttene, ingefær, hvitløk og chilli i 10min. Tilsett vann, kokes mørt. Stavmikses. Serveres med en stor dert creme fraishe i hver porsjon. NAM! Eller drop creme fraishe og prøv med en boks kokosmelk - da har du en yummi vegansk rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå