Gå til innhold

Erfaring med dette? Ang bytting av barnehage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi går i bhg, er 2.5 år i mai, skal begynne i ny i august.. Hvordan gikk det med deres barn som bytta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke barn, men jobber i barnehage... og kan si at 3-åringer pleier å klare fint å komme "ny" i barnehagen... men spørs jo på personlighet 0osv... *l kan dere kanskje besøke barnehagen når de er ute på dagtid i sommer noen ganger, slik at baret blir kjent i uteområdet, og du kan hilse på de som jobber der og sånn... :) høres ut som du har et fint utgangspunkt for at det skal gå bra :)

Skrevet

Her byttet begge mine barn barnehage i fjor aug, 2 mnd før de ble 3 og 5 år.

Gikk supert! Ingen grining, ingenting. Men det går nå i en helt fantastisk bra barnehage da!! Var derfor vi byttet...den de gikk i før var elendig.....men de gråt ikke da de begynte i den heller, så sånt sett tror jeg bare barna mine er veldig trygge og sosiale i seg selv:)

Skrevet

Begge mine har byttet bhg. Eldste var 3,5 år og yngste var fire år. Det var selvsagt litt tøft i begynnelsen for begge to. Men likevel gikk det relativt bra for eldste. Yngste derimot slet veldig og syntes det var trist i laaaang tid etterpå.

Skrevet

Her byttet yngste bhg i august som var. Da var hun 3 år. Vi hadde søkt overflytting så vi viste lenge at hun skulle bytte og var ofte å lekte utenfor bhg i helgene slik at hun var veldig kjent med alt ute før hun begynte.

Var absolutt ingen problemer.

Skrevet

Begge mine har byttet bhg. Eldste var 3,5 år og yngste var fire år. Det var selvsagt litt tøft i begynnelsen for begge to. Men likevel gikk det relativt bra for eldste. Yngste derimot slet veldig og syntes det var trist i laaaang tid etterpå.

Jeg skrev dette. Hvor bra det går kommer kanskje an på andre forhold rundt også. Vi feks, flyttet veldig langt samtidig. Så vi hadde ikke mulighet å besøke bhg eller leke på bhg-området før de begynte der. Og det ble veldig mye nytt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...