Gjest Dotto Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jenta mi går i bhg, er 2.5 år i mai, skal begynne i ny i august.. Hvordan gikk det med deres barn som bytta?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 har ikke barn, men jobber i barnehage... og kan si at 3-åringer pleier å klare fint å komme "ny" i barnehagen... men spørs jo på personlighet 0osv... *l kan dere kanskje besøke barnehagen når de er ute på dagtid i sommer noen ganger, slik at baret blir kjent i uteområdet, og du kan hilse på de som jobber der og sånn... høres ut som du har et fint utgangspunkt for at det skal gå bra
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Her byttet begge mine barn barnehage i fjor aug, 2 mnd før de ble 3 og 5 år. Gikk supert! Ingen grining, ingenting. Men det går nå i en helt fantastisk bra barnehage da!! Var derfor vi byttet...den de gikk i før var elendig.....men de gråt ikke da de begynte i den heller, så sånt sett tror jeg bare barna mine er veldig trygge og sosiale i seg selv:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Begge mine har byttet bhg. Eldste var 3,5 år og yngste var fire år. Det var selvsagt litt tøft i begynnelsen for begge to. Men likevel gikk det relativt bra for eldste. Yngste derimot slet veldig og syntes det var trist i laaaang tid etterpå.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Her byttet yngste bhg i august som var. Da var hun 3 år. Vi hadde søkt overflytting så vi viste lenge at hun skulle bytte og var ofte å lekte utenfor bhg i helgene slik at hun var veldig kjent med alt ute før hun begynte. Var absolutt ingen problemer.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Begge mine har byttet bhg. Eldste var 3,5 år og yngste var fire år. Det var selvsagt litt tøft i begynnelsen for begge to. Men likevel gikk det relativt bra for eldste. Yngste derimot slet veldig og syntes det var trist i laaaang tid etterpå. Jeg skrev dette. Hvor bra det går kommer kanskje an på andre forhold rundt også. Vi feks, flyttet veldig langt samtidig. Så vi hadde ikke mulighet å besøke bhg eller leke på bhg-området før de begynte der. Og det ble veldig mye nytt på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå