ny vestfold Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Har alle skoler/klasser,uteskole en gang i uka el? Er det noen som vet dette?
Gjest Filifjonka Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Nei, det er det ikke alle skoler og klasser som har. Min eldste hadde det, de to yngste har ikke hatt det. Jeg tror ikke skolen "vår" praktiserer det lenger.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Nei. Nå jobber jeg på ungdomsskole, så det blir vel noe annet uansett, men vi har ikke uteskole. De har av og til utegym, men det er det. På skolen jeg jobbet før hadde småtrinnet uteskole en dag i uken. Der barna mine går på skole (småskolen), har de ikke egen utedag, men de pleier å gå en lang tur en dag i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå