Gå til innhold

Noen lærere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle skoler/klasser,uteskole en gang i uka el?

Er det noen som vet dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Nei, det er det ikke alle skoler og klasser som har. Min eldste hadde det, de to yngste har ikke hatt det. Jeg tror ikke skolen "vår" praktiserer det lenger.

Skrevet

Nei. Nå jobber jeg på ungdomsskole, så det blir vel noe annet uansett, men vi har ikke uteskole. De har av og til utegym, men det er det.

 

På skolen jeg jobbet før hadde småtrinnet uteskole en dag i uken. Der barna mine går på skole (småskolen), har de ikke egen utedag, men de pleier å gå en lang tur en dag i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...