Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hva er det vanlig å betale en dagmamma som passer barnet (1 åring) hjemme hos seg og jobber hvitt? Barnet mottar 1 brødmåltid pr dag (lunch) og drikke. Barnet skal være der ca 20 dg pr mnd, kl 8-16, altså heitidsplass.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Sum vil jeg ikke si noe om , men ett måltid ??? Er jo alt for lite...!!
Rosebusken Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Selvfølgelig får barnet mer enn ett måltid, men lunch er inkludert i prisen. Vi tar med ev frokost hvis ikke det blir spist hjemme og mellommåltider.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Selvfølgelig får barnet mer enn ett måltid, men lunch er inkludert i prisen. Vi tar med ev frokost hvis ikke det blir spist hjemme og mellommåltider.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Her jeg bor er det vanlig med ca 5000 kr i måneden for full plass hos hvit dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Jeg har hørt maxpris fra bhg(2330 kr) + kontantstøtten(3303 kr) = 5633 kr
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Maxpris i bhg? Hm, jeg betaler 2624 Regner med det er maxpris pluss matpenger. Om barna får mat i barnehagen må du betale for det utenom maxprisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå