Gå til innhold

Betaling til dagmamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det vanlig å betale en dagmamma som passer barnet (1 åring) hjemme hos seg og jobber hvitt? Barnet mottar 1 brødmåltid pr dag (lunch) og drikke. Barnet skal være der ca 20 dg pr mnd, kl 8-16, altså heitidsplass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sum vil jeg ikke si noe om , men ett måltid ???

 

Er jo alt for lite...!!

Skrevet

Selvfølgelig får barnet mer enn ett måltid, men lunch er inkludert i prisen. Vi tar med ev frokost hvis ikke det blir spist hjemme og mellommåltider.

Skrevet

Selvfølgelig får barnet mer enn ett måltid, men lunch er inkludert i prisen. Vi tar med ev frokost hvis ikke det blir spist hjemme og mellommåltider.

Skrevet

Her jeg bor er det vanlig med ca 5000 kr i måneden for full plass hos hvit dagmamma.

Skrevet

Jeg har hørt maxpris fra bhg(2330 kr) + kontantstøtten(3303 kr) = 5633 kr

Skrevet

Maxpris i bhg? Hm, jeg betaler 2624

Skrevet

Maxpris i bhg? Hm, jeg betaler 2624

 

Regner med det er maxpris pluss matpenger. Om barna får mat i barnehagen må du betale for det utenom maxprisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...