Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Spurte om fyren skulle komme over frredag, han sa han hadde egentlig planer med gutta, men skulle tenke seg godt om. Jeg var veldig sånn careface tilbake altså ike masete! Nå har jeg ikke hørt noe å regner vel med han har planer med gutta, Jeg vurderer å skrive : hei, jeg gidder ikke sitte å vente på å høre fra deg så jeg lager andre planer jeg siden jeg ikke har hørt no. Så får du kose deg med gutta i kveld og ha en god helg =) Hva syntes dere?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Har du ikke hørt noe enda? kl er 17.30 på en fredagskveld.. Innen næ hadde jeg tatt hintet og funnet på noe annet og heller sagt om han hadde spurt at du dessverre har lagt andre planer, men spør om dere kan ta det en anna dag? i morra eller en dag neste uke.. "gidder ikke sitte og vente på å høre fra deg" høres nesten desp ut.. lighten up
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 hva med; Hei! siden jeg ikke har hørt noe fra deg enda, regner jeg med du skal være med gutta i kveld Så da finner jeg bare på noe annet
Eeniemeenie Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Spurte om fyren skulle komme over frredag, han sa han hadde egentlig planer med gutta, men skulle tenke seg godt om. Jeg var veldig sånn careface tilbake altså ike masete! Nå har jeg ikke hørt noe å regner vel med han har planer med gutta, Jeg vurderer å skrive : hei, jeg gidder ikke sitte å vente på å høre fra deg så jeg lager andre planer jeg siden jeg ikke har hørt no. Så får du kose deg med gutta i kveld og ha en god helg =) Hva syntes dere? Enig at det høres litt desperat ut. Hadde han ville kommet over til deg hadde han vel bestemt seg allerede! Finn på no annet du, og ikke sitt på gjerdet og vent på han
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Jeg har ikke hørt fra han i går kveld nei. Men vil liksom sende en sms for å høre, Da skriver jeg ikke det jeg foreslo, men at jeg legger andre planer da. Det er jo egentlig hyggelig for da gir ejg han en heads up?!
Lillababy Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Syns absolutt at du skal skriva ingenting! Så tar han kontakt når han vil, og du holder spenningen oppe. Og for all del finn på noko anna i kveld.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Huff jeg vet det er å ikke skrive sms som er det beste, men har såååå lyst teite meg, jaja får invitere noe over på rødvin da hi
Gjest sandyBay1 Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Ikke skriv noe til han. Vær laidback i stedet. Og skal du skrive noe, så skriv hygg deg med gutta og kanskje sees vi byen da jeg brått ble invitert ut Mannfolk liker å jakte og ikke være despo! Fikk mannen min ved å spille taktisk og la han jakte i stedet Hehe Og vi skulle lix "kun" være knullevenner
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Hehe ja vet dere har rett, nå har jeg sett en film. Og nå i dette sekund tikket det inn en sms, med spm om dagen min + litt ymse og at han er på vei til vors. Jeg gidder ikke svare på noen timer kjenner jeg. Ikke fordi an har gjort noe galt, men fordi jeg vil la han vente også hi
Lillababy Skrevet 27. april 2012 #11 Skrevet 27. april 2012 Vent litt ja, ( no har du vore flink ) og så svarer du hyggelig. At du har hatt ein fin dag, deilig med helg- utan å utdjupa det, og at han må kosa seg masse. ikkje noko meir. Litt for lettvint for han (sjølv om du ev har lyst) å laga ein avtale med deg etterkvart som promillen stig ut på kvelden. Det kjem ein dag i morgon og, eller i løpet av veka- som kan bli kjempefin! - og truleg mykje finare framover, dersom de får ein god start- som ikkje berre omhandlar lettvint sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå