Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Noen her inne som har vært nødt til å bruke beroligende medisiner under svangerskap? Hva slags medisin var det, hvor høy dose, tok du det daglig og hvordan gikk det under fødsel og tiden etterpå? Håper virkelig noen kan svare
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Har ikke personlig erfaring, men vet at bruk av beroligende medisiner er verst i siste del av graviditeten og at høye doser daglig ikke er bra. Håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg har brukt det etter 3, semester. Briukte daglig medisinen, sobril, 15 mg, 1-3 ganger dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå