Gå til innhold

Benzodiazepiner og graviditet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har vært nødt til å bruke beroligende medisiner under svangerskap?

 

Hva slags medisin var det, hvor høy dose, tok du det daglig og hvordan gikk det under fødsel og tiden etterpå?

 

 

Håper virkelig noen kan svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke personlig erfaring, men vet at bruk av beroligende medisiner er verst i siste del av graviditeten og at høye doser daglig ikke er bra.

 

Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Jeg har brukt det etter 3, semester. Briukte daglig medisinen, sobril, 15 mg, 1-3 ganger dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...