Gå til innhold

I stua mi står den en tom blomsterpotte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 10 mnd og i stua mi står det en tom blomsterpotte som jeg syns er fryktelig spennende. Jeg har en lekegrind full av leker, men ingenting slår den blomsterpotta.

Så i dag når mamma la meg ned på gulvet, krøp jeg rett bort til den og akkurat når jeg skulle tippe den over sa mamma NEI!

Noe jeg syns var blodig urettferdig med tanke på hvor mye langt det var for meg å komme meg bort dit, jeg måtte tross alt krype igjenom hele stua...

Men så fikk jeg en ide, kanskje om jeg gjemte meg bak gardinen så ikke mamma så at jeg lekte med den, men NEIDA mamma så det også...

Uff, det er hardt å være 10 mnd.

God helg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi :) De er så søte når det begynner med sånn :)

Skrevet

Ha,ha de er smarte disse småtassene:-)

Så morsomt og faktisk se hva de tenker..

Skrevet

Herlig :)

I stua her står spisestolen til den lille ved spisestuebordet, og under denne er den en stolpe som kanskje er 5-10 cm opp fra gulvet. Så fort han blir lagt på gulvet, så skal han prøve å klatre over denne. det ender stortsett med at han står med hode nedi gulvet på den ene siden og knære i gulvet på den andre og hylskriker om hjelp. Hver gang han nærmer seg, sier jeg være forsiktig nå, auau. Han ser på meg, ler og prøver igjen. Og sånn er stortsett hele dagen her. Klatrestativ blir nok det neste som må kjøpes inn her. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...