Gjest 5 andre Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Ungene vokser og begynner med nye aktiviteter, og skole/barnehage kjører ulike løp. Jeg må begynne å få et system for barnas og våres gjøremål Har noen av dere damer her inne sett en kalender som man kan fylle ut navn og gjøremål på, slik at man lett kan få oversikt over alles daglige gjøremål? I så fall hvor?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Hmm.. jeg så en kalender et sted der de ulike familiemedlemmene hadde hver sin kolonne bortover, slik at man lett kunne se hvem som skulle hva iløpet av en uke. Den så veldig lur ut! Hadde jeg bare husket hvor jeg så den ,-)
Gjest 5 andre Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Nettopp noe slikt jeg tenkte på. He he. hadde du bare husket
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Nettopp noe slikt jeg tenkte på. He he. hadde du bare husket Tja, Kjøp papp i hobbybutikk og lag en selv? Kan bli dekorativt og morsomt hvis du klipper og limer litt :-)
Gjest 5 andre Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Nettopp noe slikt jeg tenkte på. He he. hadde du bare husket Tja, Kjøp papp i hobbybutikk og lag en selv? Kan bli dekorativt og morsomt hvis du klipper og limer litt :-) Hadde vært en god idé, er bare så fantastisk lite kreativ. Dessuten vil jeg at dag og dato skal stå på Har kikka på et par bokhandlere her uten å finne det jeg leter etter.
marsve Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Bokhandlere har jo sånne familieplanleggings greie!?
Gjest 5 andre Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Har funnet denne: http://webshop.hippo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d887&plid=887 som også selges i bokhandelen, men denne gir ikke mye rom per person. Hvis sønnen min skal ha tingdag i bhg, legetime og fotballtrening blir plassen litt liten og uoversiktlig. Kjenner jeg er litt kravstor
Gjest 5 andre Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 ukeplan.no Vi er veldig fornøyd med vår:) Den virket jo kjempegrei for å holde styr på uka. Jeg er nok litt kontrollfreak, for jeg ønsker å ha en som jeg kan følge med på lengre fram i tid. Så hvis nye planer dukker opp, kan jeg lett se hvilken planer alle har før jeg tar noen avgjørelser
Netti*** Skrevet 27. april 2012 #10 Skrevet 27. april 2012 Er stor fan av familieplanleggeren man får kjøpt på de fleste bokhandlere. Nå til halv pris for 2012. Hatt det i 8 år nå.veldig kjekt. Alle navnene så kan vi fylle inn hvem som skal hva :-) har den i nærhetenav middagsbordet så alle ser den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå