Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Hvis ikke, om man skifter opp til 10 ganger daglig så må man gå ut i søpla for hver gang, eller så vil det begynne å lukte noe veldig? Tenker på bleiebøtter som ikke skal lukte.. eller er det bare tull?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 jeg har hørt at det bare er noe tull. Når babyen begynner å spise fast føde, vil bæsjen lukte vondt om det ligger i en bleiebøtte eller ikke. Dyre i drift er de også. Jeg har en søppelbøtte med lokk, og det fungerer helt fint.
☆☆☆ Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Nei, men bruker hundeposer til bøsjebleier for å beskytte mannens sensitive nese (gleder meg til hun begynner med mat, han kommer til å anskaffe gassmaske ).
Gjest peacock Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Nei, vi bruker en søppelpose og bytter den når det kommer en bæsjebleie. Bleier med bare tiss lukter ikke noe særlig om du har en vanlig søppelbøtte med lokk. Synes posene til bleiebøttene er alt for dyre til at jeg gidder kjøpe de - vanlige søppelposer funker minst like bra :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Vi bruker bleiebøtte, og det kommer ingen lukt fra den. Heldigvis har vi en som gjør jobben sin da, hehe. Pleier å bytte pose annenhver dag, slik at stanken ikke skal slå meg i trynet når jeg drar ut posen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #7 Skrevet 27. april 2012 Bruker ikke bleiebøtte. Går i søpla etter bæsjebleier (som kommer en gang om dagen), mens tissebleiene som regel ikke lukter mer enn at det holder med lokk på søplebøtta.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 27. april 2012 #8 Skrevet 27. april 2012 Her har vi bleiebøtte Avføringen til guttungen på 14 mnd og jenta på 2 mnd, luktes hvertfall ikke i hele rommet når vi bruker bleiebytta. Fikk den i julegave av min svoger, så det var naturlig å bruke den Og smart, siden samboeren ikke takler lukta så godt
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #9 Skrevet 27. april 2012 Vi bruker bleiebøtte, men vi bruker sånne store hvite plastposer som vi kjøper på dagligvarebutikken istedenfor posene som hører til. Det fungerer utmerket her, og merker ikke noe til lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå