Gå til innhold

frustrert...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år, og har vært sammen med ei jente i 5 år..,vi har også en gutt sammen. Forholdet har vært bra, selvfølgelig med både oppturer og noen nedturer underveis.

Men seksuelt, så er jeg veldig frustrert. Hun er ei flott jente, som jeg blir kåt bare av å tenke på, men føler selv jeg må gjøre hele "jobben". Alt fra å ta initiativ til å gi henne en orgasme.

Jeg liker jo å gjøre å det godt for henne, så jeg slikker, bruker fingrer, og generelt koser det jeg er mann for. Men det sitter langt inne for henne å gjøre noe for meg. Jeg kan telle på en hånd de gangene hun har runket eller sugd meg. En sjelden gang, kommer hun borti tissen min, men det varer toppen 5 sekunder. Kosing og litt stryking rundt på kroppen er det også veldig lite av.

Selvfølgelig vil jeg ikke at hun skal gjøre noe hun ikke vil, men har i det siste spurt meg selv om jeg er for snill??

 

Jeg elsker denne jenta, men jeg trenger noe jeg også..

Jeg har prøvd noen ganger og snakke med henne om det, men alle gangen e har det endt opp med dårlig stemning og ikke noe løsning.

I korte trekk sier jeg at det handler om å gi og ta, og at det må jo være kjekt for den ene og glede den andre, hvis dere forstår..!?.

Hun svarer da at hun trodde det var delig å ha sex med henne, og at hun ikke forstår hva som er problemet....

Hun kan bli sur hvis jeg kommer før henne, men i neste øyeblikk er hun ikke interresert i værken orgasme, eller at jeg slikker og koser med henne..

 

Men altså, jeg vet ikke..litt mye negativt her, som sagt, hun er ei flott jente, og jeg vil at dette forholdet skal fungere, men sexlivet vårt er så dårlig, at det begynner å bli veldig venskelig...

 

Spørsmålet er vel egentlig, hva skal jeg gjøre nå???

Hvor mye kan du "forvente" av dama di??

Hvis vi er så langt fra hverandre seksuelt, er det for mye å be om og møtes på halvveien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jente jeg da. Men min mening er kanskje like bra? :)

 

Det første jeg tenker, er om hun føler seg veldig usikker på om hun gjør det riktig. Om hun ikke vet hvor hardt skal hun holde, hvor skal hun holde osv. Husker jeg også var usikker på det før jeg fikk skikkelig opplæring.

 

Så om du skryter veldig av ho når hun feks suger deg neste gang, som; ååå det var godt, ja gjør mer av det, o.l.

 

Hun vokser nok mye mer på det enn om du sier, gjør heller det, eller nei litt hardere eller sånt. Hun kanskje føler seg klønete og gir opp med en gang.

 

Nå vet jeg ikke om dette er en mulig teori, ett skudd i blinde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...