Gå til innhold

Når begynner vi å vaske klær da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32 nå, og lurer på om jeg skal begynne å ordne litt.... Vaske klær, kluter og sengetøy osv....

 

Pakke fødebaggen også kansje?

 

Hva tenker dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 34 uker nå og har ikke begynnt å vaske klær enda. Men har det meste klart.

 

Sist startet jeg i uke 37, og jeg starter ikke noe før enn det denne gangen da jeg gikk 2 uker over termin sist ;) Men det er lurt å porsjonere ut litt, energinivået er ikke alltid på topp de siste ukene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket klær jevnt hele tiden jeg. Når vi har kjøpt noe har det havnet i skittentøyskurven med resten og blitt med i vasken :)

 

Fødebaggen tenkte jeg å pakke når permisjonen starter, men JM prøvde å hinte om at det kan være en god ide å pakke den litt før da jeg har mange småtegn hun syns var kommet lovelig tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilu87

Jeg er i uke 35 nå, og har ikke begynt å vaske klær enda. Må bare komme gjennom skittentøyskurven først ;)

...og nå var jeg i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her prøvde mini seg på ankomst 8 uker før tiden, men ble heldigvis stoppet. Så her er allt klart. Er i uke 35. Men har vasket litt sånn etter hvert når vi har handlet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 i morgen. Hadde egentlig tenkt å vente litt, men fikk beskjed på sykehuset om at vi bare måtte ta én uke om gangen. Så da måtte jeg bare sette igang da....og glad for det, for er virkelig nok å vaske og ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 35 og har så smått begynt å legge tøy som skal vaskes i skittentøysdunken :)Så da blir d ganske så snart :)

Begynte å pakke fødebagen litt også...kjekt å være ferdig i god tid, sist måtte mannen min pakke d meste, og d var mye som manglet for å si d sånn,hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket faktisk alle babyklær da jeg var i uke 31.

Det er litt rart at jeg gjorde det egentlig, for hadde ikke tenkt å gjøre det før helt i slutten av svangerskapet.

Men vi ryddet nå i garasjen og trengte plass, og der sto alle eskene med babyklær etter storebror, så da tok jeg dem like godt inn og sorterte dem og vasket dem og la dem på plass..Vasket også de nye klærne jeg hadde kjøpt bare for å ha vasket alt.

Og det er egentlig veldig greit, for jeg har ikke så mye tid fram til uke 38, og etter det kunne jeg tenke meg å bare lange ut på sofaen og slappe av!!

 

BTW! Det tok en HEL lørdag å vaske å sortere klær..Og det er godt dokumentert her...

http://lenesan.blogspot.com/2012/04/vaskevaske-babyklr.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket faktisk alle babyklær da jeg var i uke 31.

Det er litt rart at jeg gjorde det egentlig, for hadde ikke tenkt å gjøre det før helt i slutten av svangerskapet.

Men vi ryddet nå i garasjen og trengte plass, og der sto alle eskene med babyklær etter storebror, så da tok jeg dem like godt inn og sorterte dem og vasket dem og la dem på plass..Vasket også de nye klærne jeg hadde kjøpt bare for å ha vasket alt.

Og det er egentlig veldig greit, for jeg har ikke så mye tid fram til uke 38, og etter det kunne jeg tenke meg å bare lange ut på sofaen og slappe av!!

 

BTW! Det tok en HEL lørdag å vaske å sortere klær..Og det er godt dokumentert her...

http://lenesan.blogs...ke-babyklr.html

 

Morsomt å titte innom bloggen din !!! Kjente meg veldig igjen i denne gutteverdenen med Sabeltann og Spiderman :):)

Jeg har ikke begynt å vaske enda, men har faktisk tenkt å komme i gang med det i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket faktisk alle babyklær da jeg var i uke 31.

Det er litt rart at jeg gjorde det egentlig, for hadde ikke tenkt å gjøre det før helt i slutten av svangerskapet.

Men vi ryddet nå i garasjen og trengte plass, og der sto alle eskene med babyklær etter storebror, så da tok jeg dem like godt inn og sorterte dem og vasket dem og la dem på plass..Vasket også de nye klærne jeg hadde kjøpt bare for å ha vasket alt.

Og det er egentlig veldig greit, for jeg har ikke så mye tid fram til uke 38, og etter det kunne jeg tenke meg å bare lange ut på sofaen og slappe av!!

 

BTW! Det tok en HEL lørdag å vaske å sortere klær..Og det er godt dokumentert her...

http://lenesan.blogs...ke-babyklr.html

 

Morsomt å titte innom bloggen din !!! Kjente meg veldig igjen i denne gutteverdenen med Sabeltann og Spiderman :):)

Jeg har ikke begynt å vaske enda, men har faktisk tenkt å komme i gang med det i morgen :)

 

It's a mens world for meeee :D

 

Koselig med gutter.

 

Jeg har jo gledet meg veldig til å få min tredje gutt da (fjerde hvis vi regner med sambo,og gu DET gjør jeg...Mini sjøl han der)..

Men idag, da jeg vasket våre to kjøre do! Ja da fant jeg ihvertfall en negativ ting med å få en gutt til, det blir nok enda mer søl og vasking av do,,, Haha, jeg måtte le litt av meg selv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...........når det er møkkete.... hihihihihi

Måtte bare :-D Sitter her og flirer litt før meg sjøl, og gubben ser rart på meg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinsesse x 2

Her var alt vasket og klærne strøket i april. Får jeg med meg noe fra butikkene går det rett i skittentøyet som alt annet :) vet aldri Åssen form man er i mot slutten så jeg synes det er greit sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt vasket og sortert nå :) Må bruke tiden til noe, og når jeg er for sliten til å studere, så er det koselig å pusle med baby-forberedelser! Så små klær <3 Gleder meg til å kle på han! Kjenner det er godt å ha ting på plass nå, for hverdagen blir tyngre og tyngre gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt vasket og klart :) Havnet i rullestol 5-6 uker før termin sist pga bekkenløsning og er ikke så mye bedre nå, pluss fødte to uker før termin sist og er visst mye som tyder på at denne snuppa og kan komme før beregnet ankomst, så herlig å være ferdig med det som skal gjøres :) hvorfor risikire masse stress fordi en ikke er klar når baby kommer, måtte sende andre til å pakke, vaske, ordne og shoppe eller ut å shoppe rett etter fødsel, når en kan velge å slappe av på slutten av svangerskapet og etter fødsel, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har mannen gått i oppussingsmodus mindre enn tre uker før lillebror er ventet. Alt er kaos på våre soverom, så jeg venter med vasken til gipsstøvet har lagt seg og vi om en ukes tid kan flytte inn på splitter nytt soverom. I værste fall får mannen vaske mens jeg hviler ut på sykehuset... Orker ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...