Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på godteri i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her bruker vi ca. 150 kr som skal vare hele helgen på 1 voksen og 2 barn.

Er det mye?

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, 60kr kanskje. Kommer litt an på. Vi er ikke storspisere.

Hender vi slår på stortromma, da har jeg og mannen hvert vårt potetgull. :P men det er sjeldent. Vi har hver vår favoritt. :P

Kjøper som regel smågodt eller en melkesjokolade og en pose med potetgull.

2voksne og 1barn.

Skrevet

1,5 liter brus, kr 10 (kjøper først prise eller x-tra, like god)

1 sjokoladeplate kr 20 (coop)

1 pose potetgull kr ? (maarud)

Blir vel ca 50 kr..

2 voksne og en baby (babyen ammes, men mor spiser hennes andel av snopet også ;) )

Skrevet

Husker ikke helt prisene på det vi kjøper men vi kjøper sjokolade fra helsekost, og jeg kjøper som regel en som heter raw cocao. Tror den koster rundt 50 kr. for 30 gram. Så vi bruker en del penger selv om vi ikke kjøper så mye...

Skrevet

jeg har brukt 100 kr i dag, og bruker sikkert det samme i morgen :D godis er godt! :D 1 voksen, 1 barn(han får ikke godteri)

Skrevet

Alt fra 0 kr til 200kr...kommer an på hvor fysne vi er :)

Skrevet

Vet ikke helt prisene, men med sånn ca priser så kanskje rundt 100 kr til vanlig. Kan noen ganger kjøpe for litt mer. Da kjøper vi som regel brus, en pose potetgull og litt sjokolade / pose med smågodt.

Vi er 2 voksne og 5 barn/ ungdommer

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg som bruker over kr. 100.

Kanskje jeg overdriver litt?

Bruker å kjøpe

1 pose potetgull

1 stor pose smågodt til ca. 50-60 (mesteparten går til meg:P)

Noen ganger en stor plate skjokolade, men sjelden gang.

Kjøper sjelden brus eller saft.

Kanskje det ikke er så ille likevel når jeg tenker etter....

Hilsen HI

Skrevet

Bruker mellom 0,- og 100,-.

Men oftere heller det mot null, så snittet ender nok på 40,- tenker jeg..

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Mellom 2-400 kr, kommer ann på om mor i hus har lyst på ferdig napoleonskake eller ikke :P hehe. Da har vi MYE, pleier å få en del besøk i helgen da syns jeg det er koselig og sette frem en skål med litt diverse, eller slenge sammen en toro kake f.eks.

Pleier å ha noe i skapet helt ut uka for den summen da :)

Skrevet

Jeg kjøper inn 4*1,5 liter brus

Ungene får godt for ca. 20 kr hver

En pose med potetgull eller lignende

En 70% sjokolade

Så over 100 kr

Skrevet

Tja, ca 100 kr eller litt over. Barna kjøper godteri for 30 kr hver. Vi er to voksne og to barn.

Skrevet

Vi spiser ca. 3 poser chips på en helg + 2 stk 1,5l brus + smågodt eller en pose godteri. Tipper det koster 150-200 pr helg. vi er 2 voksne og en 2-åring (han spiser omtrent ingenting av dette).

Skrevet

Det kommer ann på hva du deffinerer som godteri, men om vi tar med brus, sjokolade, potetgull, kjeks, smågodt, tyggegummi, is, energibarer ol ender vi på 200-300 som regel. Vi er to voksne og to barn i barneskolealder. Den store synden er brus. Omtrent halvparten av pengene går på det og det er nesten bare vi voksne som drikker det.

På den andre siden kjøper vi aldri noe utenom på lørdagene. Det er vår eneste handledag så vi kjøper aldri bare en liten is eller en tyggis fra kiosken. Vi er til og med så sære at vi nyter medbrakt på kino ;)

Hvor mye vi spiser i helgene av det vi kjøper er jeg litt usikker på. Brusen er fordelt ut over uka, men det andre spises ca 2/3 i helgen tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...