Matrosen og Meg:) Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Gutten min på 8 mnd elsker å smake på alt vi spiser, men lager jeg middag til han så nekter han å spise. liten raring dette med andre ord. Han får middagsglass, men begynner å bli lei det han får. Han har fått Nestlè sine, da jeg bare slo min egen konklusjon at nestlè sine grøter er best på jerninnhold, så er sikkert nestlè sine middagsglass best også med tanke på vitaminer og næring. Men er det sånn? Jeg vil jo egentlig aller mest at han skal spise samme mat som oss. Noen som har noen forslag til middag som ikke tar lange tider å lage. Han spiser middag før oss, så må være noe vi kan varme opp. Eller mat som er fin å fryse ned? forslag tas imot med stor takk:)
Gjest peacock Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Fine oppskrifter på hipp.no! Tror ikke det er så stor forskjell på middagsglassene til de enkelte produsentene. Tror saktens du kan jo prøve noe annet enn nestlé uten at ungen tar skade! :-)
Underveis --> Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg ville heller forsøkt å spise middag sammen, om det er mulig å få til. Det er jo så koselig!
winifred Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Om han nekter å spise det dere spiser så vet jeg det funket på ei lita ei jeg kjenner å mose middagen og blande tomatsaus i (hjemmelaget altså) . Da spiste hun alt. Det er ofte tomatsaus i glassmiddager. Elllers synes jeg Småfolk har ok middager, men det beste er hjemmelaget. Min lillegutt får begge deler. Noe liker han noen ting liker han ikke...både av glass og hjemmelaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå