solei Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Noe jeg ikke forstår er at Breivik får lese aviser og se Tv. Det har jo påvirket hans måte å oppføre seg og svare i retten. Hadde han hatt forbud hadde han garantert opptrådd på en helt annen måte. Synes det er merkelig at de har gjort det slik. Tenk på hva dette koster. Alt er jo så formelt og skikkelig i retten. Men nå synes jeg det er blitt rene sirkuset. Det blir jo referet til gårsdagens avis påstander hver dag.Både av han selv og de som spør han. Med to rapporter og vås i retten så er det blitt en stor smørje. Tenker han koser seg over all oppmerksomheten.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 helt enig,han skulle ikke ha fått innsyn i media,nett eller aviser, han fortjener å sitte på glattselle,frem til han skal fengsles,og alt er over.... Han får i stedet det akkuratt som han vil nå...dumme,dumme norge.... og hvorfor skal ikke noe sendes på tv?? det synes jeg burde være opp til hver enkelt,om en vil ha alle detaljene,da tror jeg kanskje flere hadde skjønt at de skadde, og pårørende har det ganske ille.... og moren hans?hvorfor skal ho slippe å vitne pga helsa?? tror nok det er mange som kunne hatt den grunnen for ikke å stille i retten, men de må....så hvorfor skåne moren? Breivik har selv sagt at om hun hadde vitnet hadde han knekke sammen, og er det ikke det vi vil han skal da?? neida, stakkars Breivik...... fytti f**** norge er landet for alle de som er som Breivik.....
Aliena Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Det er vel ikke akkurat for å skåne Breivik at moren slipper å vitne. Det er helsemessige årsaker, som hun har fått legeerklæring på. Hun er heller ikke den eneste, hvis du trodde det. Flere av de som befant seg i regjeringskvartalet eller på Uyøya og som sliter med fysiske og/eller psykiske plager, har fått legerklæring og slipper å vitne.
solei Skrevet 27. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2012 Det er vel ikke akkurat for å skåne Breivik at moren slipper å vitne. Det er helsemessige årsaker, som hun har fått legeerklæring på. Hun er heller ikke den eneste, hvis du trodde det. Flere av de som befant seg i regjeringskvartalet eller på Uyøya og som sliter med fysiske og/eller psykiske plager, har fått legerklæring og slipper å vitne. Poenget mitt er at jeg synes hele rettssaken er bortkastet. Den er ikke reel. Det hadde blitt en helt annen rettssak om han han ble isolert for media i 10 dager. Og muligens en annen dom en den som faller. Er jo egentlig det samme. men når de bruker så mye tid og penger på denne saken burde den blitt ført profesjonelt på alle plan. Nå er det blitt en smørje med munnhuggeri mellom media og Breivik.Det er jo gull verdt for hans ego!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Helt enig, denne mannen er farlig og det at han smiler når ofrene vitner om alvorlige skader de har blitt påført av denne gale mannen er uhørt. Ikke sier dommeren noe heller til hans væremåte. Synes denne mannen er både stygg og grusom, hadde ikke vært meg imot om denne mannen ble gitt elektrosjokk mens resten av norges befolkning fikk se dette på norsk tv! Han trenger og føle smerte, mens han i virkeligheten er sydd puter under armene mens han sitter i retten. Fy skam de involverte og denne grusomme drapsmannen:((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå