kaklemor Skrevet 27. april 2012 #1 Skrevet 27. april 2012 Jeg er så lykkeliiiig :) Har en herlig sønn, bikkje, ektemann , hus og ja alt! Snart ferdig med utdanning som jeg har da fullført på 6 måneder, eksamen i juni og da skal jeg virkelig slappe av! Er gravid med nr 2 og er så glad Ha en flott helg!! :) :)
b_a_b_y_ Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Så hærlig med en stoooor dose positivt syn på livet en fredags formiddag!! :) Ha en flott helg du også også!! (noe som kan se ut å gå greit )
Barn 4 :) Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Eg og gleder meg sann til beby kjeme ha eg fin helg
.Lillemy. Skrevet 27. april 2012 #6 Skrevet 27. april 2012 Herlig!:-) Livet er herlig, er såå glad for at jeg har en fantastisk mann, og er kjempe stolt mor til verdens fineste 2,5åring og venter en baby til, er såå glad for å oppleve det en gang til, og se min kjære sønn bli storebror! :-) Livet er herlig :-)
kaklemor Skrevet 27. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2012 I like måte :-D Nyt helgen for fullt folkens :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå