Gå til innhold

Jeg må bare si det :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lykkeliiiig :) :) :)

 

Har en herlig sønn, bikkje, ektemann , hus og ja alt!

 

 

Snart ferdig med utdanning som jeg har da fullført på 6 måneder, eksamen i juni og da skal jeg virkelig slappe av! :)

 

Er gravid med nr 2 og er så glad :)

 

Ha en flott helg!! :) :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hærlig med en stoooor dose positivt syn på livet en fredags formiddag!! :) :)

 

Ha en flott helg du også også!! (noe som kan se ut å gå greit ;) )

Skrevet

Så bra!! =D Ha en superflott helg! =D

Skrevet

Eg og :) gleder meg sann til beby kjeme :) ha eg fin helg :)

Skrevet

Takk, I like måte folkens :D

 

Skrevet

Herlig!:-)

 

Livet er herlig, er såå glad for at jeg har en fantastisk mann, og er kjempe stolt mor til verdens fineste 2,5åring og venter en baby til, er såå glad for å oppleve det en gang til, og se min kjære sønn bli storebror! :-)

 

Livet er herlig :-)

Skrevet

Good helg! Så hyggelig lesning:))

Skrevet

I like måte :-D

 

Nyt helgen for fullt folkens :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...