Gå til innhold

Ikke lyst til og fortelle..


Gjest Nina10

Anbefalte innlegg

Gjest Nina10

er nå 15+2 og har ikke hatt lyst til og fortelle den gode nyheten til noen. Har måtte fortelle foreldre og på jobben etter mye grining. Men til andre har jeg ikke lyst til og fortelle i det hele tatt.. syns det er så rart når jeg er så overlykkelig over lille nurket inni der:) Vet ikke hva jeg er redd for.. noen som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan skjønne deg ganske godt! vi/jeg hadde heller ikke lyst til å fortelle! nå har det av flere grunner kommet opp underveis, måtte fortelle foreldrene mine da jeg var 7 uker eller noe, men stort sett de fleste har ikke hørt noe om det før etter 12 uker og flere vet det fremdeles ikke... liker å fortelle ansikt til ansikt, ikke utbasunere på fb feks... så de vi ikke har sett på en stund vet det ikke. men nå har magen poppet frem, så når godværet kommer så kan jeg ikke skjule det lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina10

Så godt og høre:) Ja folk begynner og legge merke til magen nå så må begynne si det:) fortsatt veldig vanskelig men går nok bedre etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. Er 18+1 (jippiiii!) i dag, og har fortalt til noen venner pga at jeg ikke drikker alkohol etc og de vet om de tidligere abortene mine. Men kollegaer, studievenner og resten av verden vegrer jeg meg for å fortelle det til. Kanskje det blir bedre etter ordinær UL? Vi får se. Begynner uansett å bli synlig, men synes fremdeles at jeg bare ser feit ut. Så da får de heller bare tro at jeg har lagt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...