Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Viste de ikke at de meldte seg på en konkurranse? Som innebærer at folk blir stemt ut å sendt hjem. Ser reprisen av paradise hotell nå når han ene som ble stemt ut. De andre deltagerne hulker og gråter som om denne personen er DØD. De snakker om at de har mistet sin "beste venn" , at han VAR en fantastisk gutt osv. Herlighet, de har knapt mØtt personen. Uff tragiske folk ass!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Så det jeg også. Minner litt om leirskoleuka faktisk. Da klassene, som kom fra forskjellige steder, skulle ta hver sin buss hjem var det rene hylekoret ved bussene. Kjæresteemner og nye bestevenninner ble revet vekk.. Hm..hvor gamle var vi tro? ...jo, 12:D
Soveposen Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Hahaha, det er ihvertfall veldig underholdende! Man blir overrasket over hvor enkle noen nordmenn er. Trodde jeg skulle dø da Andreas sa: "nå har vi et minutts stillhet fordi det føles som om Dennis har dævva". Sjekk Jazzgeir Jazzgeirsen sammendrag av episodene på Comoyo filter. Morsomt - setter ord på de vi alle tenker.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Jeg følger ikke med. Men kan levende forestille meg scenarioet hehehe.. Nå reiser denne gjengen svært lett. Det står noen håndbagasjer igjen for å sitere Inger Hagerup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå