Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Er det klumpette hos deg? Merker du det selv om det er noen år siden?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Arrvev er forskjellig fra person til person. Jeg hadde en innkapslet betennelse liggende i en del av arret i nesten 5 år. Den gikk gradvis vekk. Hvis du er misfornøyd med arret vil jeg anbefale at du går til legen, jeg ser i ettertid at jeg var passe fjollete som ikke gjorde det!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg revnet hele veien, etter 6 mnd var det ikke mulig å se arr der i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg har ett inngrod sting. (5 år etter) Vet ikke hvor normalt det er. Men jordmor/lege bryr seg ikke når jeg sier det. mer slik: "åå, aha.. hmm" Hi
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Min innkapslet betennelse var 3 cm lang og legene sa akkurat det samme til meg som til deg HI. Jeg godtok det. Skulle selvfølgelig hatt litt ben i nesen og krevd å fått det fikset. ødela sexlivet.. #2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå