Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Øverst i mage, rett under ribbeina, så kjennes det ut som en baby som sparker. Det er HELT likt sparkene fra guttungen da han var i magen, når jeg var ca 6-7 mnd på vei. Men alt for langt opp så klart (tror jeg da). Er akkurat på samme sted som ungen hadde fØttene sine.. Det er forferdelig ekkelt, og er der uansett hvorda jeg beveger meg. Altså det stopper ikke når jeg reiser meg opp eller legger meg helt flat. Det har vart en god stund nå, litt til og fra noen uker, men helt ekstremt i dag. Men jeg absolutt IKKE gravid. Har hatt ubeskyttet sex ja, men har tatt mange tester som alle har vært negative. Hadde fantomspark noen mnd etter fØdselen, men de var anderledes husker jeg. Mer sånn midt i magen.. Gutten er to år nå.. Dette var over for leeeenge siden. Uansett, er dette tarmene som "bobler" eller? Dere kan jo selvsagt ikke vite, men noen med erfaringer? Er bare så irriterende, for det kjennes skikkelig godt! Men altså, er tarmene så langt oppe? De er jo digre disse tarmene da... For jeg nekter å tro at noen andre organer kan bolbe slik, hehe.. FØler meg blond som spØr om noe sånt, men dette er jo ikke noe man går til legen for akkurat...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Vet ikke annet enn at jeg hadde store bobbler som sprakk i magen, 4 år etter fødsel. (er gravid nå da) Og boblene kunne liksom være overalt i magen. Langt nede, på sidene. Mindre under ribbeben. men husker En gang jeg ropte, fordi jeg sa at det kjentes som et spark fra en 9 mnd gammel baby inni der.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Jeg kjenner stadig vekk fantomspark, og aner heller ikke hva det er (er ikke gravid jeg heller). Men ikke på samme plass som deg, og ikke samme plass hver gang. Går ut ifra at det bare er tarmer og luft, og at jeg ikke tenkte på dette som at det liknet på spark før jeg var gravid for da visste jeg jo ikke hvordan sparkene kjentes ut, og når jeg var gravid så tenkte jeg jo alltid at det var barnet som sparket når jeg kjente slik.
Cyborg Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Har det også sånn. Kjennes helt ut som da man gikk gravid. Helt merkelig, og blir litt forvirra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå