L-8 Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Sånn en gang for alle.. Gi dere damer... There is NO SUCH THING!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Spiser du for lite, vil forbrenningen reduseres. Da setter kroppen over til "sparemodus". Kroppen vår er faktisk satt sammen slik at når kroppen får for lite mat så tror kroppen at vi er i nød og derfor vil den sette ned forbrenningen slik at vi kan holde lengre på maten ettersom den ikke kommer så ofte.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hehe... høres logisk ut det der, i såfall burde jeg spise mindre slik at forbrenningen reduseres slik at jeg endelig kan legge på meg noen kilo slik jeg alltid har ønsket... Blir nok ikke til at jeg tester ut det der på min kropp nei
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Har du lyst å legge på deg, burde du spise 3 enorme måltider om dagen. Da bremser forbrenningen din, skal du se;)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Hehe... høres logisk ut det der, i såfall burde jeg spise mindre slik at forbrenningen reduseres slik at jeg endelig kan legge på meg noen kilo slik jeg alltid har ønsket... Blir nok ikke til at jeg tester ut det der på min kropp nei For deg vil det nok ikke fungere ettersom din normaltilstand er slik som nå og da vil ikke kroppen oppfatte at den er i nød og at den må spare på energi for å overleve. Dersom man holder på lenge nok med å spise lite så vil kroppen til slutt gi opp og man vil da fortsette å gå ned i vekt, noe som kan være farlig for enkelte dersom man mister så mye vekt at kroppen tar skade og indre organer kan svekkes, slik man ser på enkelte med spiseforstyrrelser og mennesker i u-land #2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Har du lyst å legge på deg, burde du spise 3 enorme måltider om dagen. Da bremser forbrenningen din, skal du se;) Dette stemmer ikke. Ny forskning viser at det ikke er hold i å si at forbrenningen øker med små, hyppige måltider, slik vi har fått ørene tutet fulle med i mange år nå. Det har faktisk aldri vært vitenskapelig grunnlag for å si det. Tre større måltider om dagen var helt fint, ifølge forskningen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Vis meg en forskingsartikkel på dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå