Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hva syntes dere om dette navnet? Jeg tenker litt på å ha to navn til vesla, hvilket annet navn passer til Adele`?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Adele` Linn? Det passet ikke sammen. Hva med Adele` Madelen? Adele` Louise? Adele` Viola?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Adele` Linn? Det passet ikke sammen. Hva med Adele` Madelen? Adele` Louise? Adele` Viola? Linn Adele da vettu
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Adele` Victoria? eller Adele` Linnea? Hmm kom ikke på så mange navn som passet i farten. Adele` er ett nydelig navn:D
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Men hva mener du med den apostrofen? Det tenkte jeg også? Mener du kanskje Adelé? Med trykk på siste stavelse? Eller hvordan har du egentlig tenkte å uttale det?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Hva syntes dere om dette navnet? Jeg tenker litt på å ha to navn til vesla, hvilket annet navn passer til Adele`? Adele Maria, Adele Sophie Lin Adele
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Adele er et så sterkt navn at det burde stå alene. Høres bare harry ut å kobinere et typisk norsk navn som Linn med Adele..Hvorfor skal alle barn ha dobbeltnavn for tiden?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Mener Adelé ja. men jeg skjønner ikke hvordan man får til den"é" på dataen (til opplysning kopierte jeg dette av de som skrev det over). Haha så derfor ble det e` Mange gode forslag her ja:) Syntes dobbeltnavn er fint jeg:D HI
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2012 #13 Skrevet 27. april 2012 Hva syntes dere om dette navnet? Jeg tenker litt på å ha to navn til vesla, hvilket annet navn passer til Adele`? Du har ikke seriøst tenkt å ha en apostrof hengende som en sånn liten blindtarm til slutt? Ellers er Adele veldig pent.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2012 #14 Skrevet 27. april 2012 Hva syntes dere om dette navnet? Jeg tenker litt på å ha to navn til vesla, hvilket annet navn passer til Adele`? Du har ikke seriøst tenkt å ha en apostrof hengende som en sånn liten blindtarm til slutt? Ellers er Adele veldig pent. Ser nå at du tenker å ha apostrof over siste e - da faller du straks i Chatrinhe-grøfta.
Iselilja Skrevet 27. april 2012 #15 Skrevet 27. april 2012 Jeg forstår ikke helt; har du tenkt å uttale navnet med trykk på siste e? Jeg kjenner en Adele, men hun uttaler det med trykk på første e. som i ordet dele med en a foran.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 AdelE, altså? For det er sånn det uttales med apostrofen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå