Gå til innhold

Er jeg teit som lar meg irritere av det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ba kjæresten min ikke mindre enn TRE ganger før jeg tok meg en tur ut for å jogge å ta ut av vaskemaskinen. Jada, han skulle gjøre det han.. Bor i studentbolig, så folk står jo i kø for å vaske klær, så det er viktig å ta ut klærne til rett tid sånn at neste mann får vasket klær de også. Kommer hjem etter en time og spør om han har tatt ut klærne. KLæRNE?! åja, det var dem ja.. Nei det hadde han ikke gjort, en halvtime over tida.. Må jeg virkelig klistre en jævla post-it lapp i trynet på han for at han skal huske sånne ting?MANNFOLK! En bagatell kanskje, men det virker ikke som han følger med når jeg snakker til han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er født med selektiv hørsel... ;-)

Skrevet

Jotakk, har merket det! Irriterende...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Hvis det virkelig plager deg, så gjør du noe med det. Hvis du kan leve med at han er sånn, så lar du det gå.

å gjøre noe med det betyr at du prater med han på skikkelig vis, og når han har sagt at han skal gjøre noe så gjør IKKE du det. Har han sagt at han skal ta ut klærne så gjør ikke du det. Du kan jo gjerne minne ham på det, selvsagt, men det er og blir hans jobb å gjøre det.

Dette kan være utrolig vanskelig. Ofte er det jo slik at mannen har en langt høyere terskel for rot og skitten oppvask enn kvinnen. Du får bite tennene sammen og ikke gjøre hans oppgaver.

En venninne av meg gikk til streik og sa til mannen at nå var det slutt på at hun vasket klærne hans så lenge han ikke gjorde ... husker ikke hva det var, det er ikke vesentlig. Vel, det gjorde overhodet ikke inntrykk på ham, han levde glad og lykkelig videre han. Helt til den morgenen han plutselig sto der og skulle på jobb og ikke hadde verken rene sokker eller skjorte. DA gikk det opp et lys, men det tok sin tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...