Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hvilket navn liker du best og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Liker Oskar, men har ikke hørt Heino før. Syntes ikke det var så fint. Liker i så fall Heine bedre!
HvittHus Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Åh Heino. Min første avstandsforelskelse:-) Det er forresten et dansk navn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Oskar synes jeg. Heino blir litt for spesielt, at det høres litt hjemmelaga ut for meg. Men nå har jeg aldri hørt navnet før.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Har lest at det er gotisk opprinnelse men vet at det ikke er helt uvanlig i DK...
Nikamo Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Har aldri hørt Heino før jeg... Så av de to velger jeg Oskar Men Heine synes jeg er veldig fint!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Oskar med O: JAAA! Oskar med Å: Ja. Heino: Nei. Heine: Ja.
FrkKværner Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Oskar:) Vet ikke hvorfor men liker dette navnet best av de to du har skrevet:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Oscar er nydelig! Heino likte jeg ikke, synes i såfall Heine er finere.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Åskar? Det var nytt for meg Det er sÅnn det uttales her i Trøndelag i hvertfall ... skrives jo ikke sÅnn, men uttales ofte sÅnn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Heino?? det var ikke pent! Høres ut som en matvare,majones eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå