Gå til innhold

Oskar eller Heino?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn liker du best og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Oskar, men har ikke hørt Heino før. Syntes ikke det var så fint. Liker i så fall Heine bedre!

Skrevet

Åh Heino. Min første avstandsforelskelse:-) Det er forresten et dansk navn.

Skrevet

Oskar synes jeg. Heino blir litt for spesielt, at det høres litt hjemmelaga ut for meg. Men nå har jeg aldri hørt navnet før.

Skrevet

Har lest at det er gotisk opprinnelse men vet at det ikke er helt uvanlig i DK...

Skrevet

Har aldri hørt Heino før jeg... Så av de to velger jeg Oskar :)

Men Heine synes jeg er veldig fint!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Oskar med O: JAAA!

Oskar med Å: Ja.

Heino: Nei.

Heine: Ja.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Åskar? Det var nytt for meg :)

Skrevet

Hadde heller tatt Heine.

sorry.

Skrevet

Oskar:) Vet ikke hvorfor men liker dette navnet best av de to du har skrevet:)

Skrevet

Oscar er nydelig!

Heino likte jeg ikke, synes i såfall Heine er finere.

Skrevet

Åskar? Det var nytt for meg :)

 

Det er sÅnn det uttales her i Trøndelag i hvertfall ... skrives jo ikke sÅnn, men uttales ofte sÅnn.

Skrevet

Heino?? det var ikke pent! Høres ut som en matvare,majones eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...