Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Hvorfor gjør dere det? Jeg har bare mange ord og historier som jeg kjenner at vil ut!! Så da tar jeg det passe anonymt på nettet.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg blogget masse da jeg var gravid. Det var mange tanker og følelser rundt hele graviditeten (risikosvangerskap) og jeg følte veldig for å få det ut en plass. Anonymiteten på en blogg er genialt, og man kan øse ut så mye og så lite man vil om seg selv, men samtidig få ut alt man går og grunner på. Har en hverdagsblogg, men den er sørgelig lite besøkt om dagen... Håper å få tatt den opp igjen etterhvert, men det går litt i perioder hvorvidt jeg har lyst til å skrive.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Tenker det kommer til å gå litt opp og ned her også, men nå blir det flere innlegg om dagen;)
Gjest Mentha & Junior Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Artig med sånne perioder Moro når man nesten ikke kan vente med å sette seg foran pcn og skrive av hjertens lyst. Kos deg
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Jeg har lyst til å ha en gravidblogg neste graviditet, mest for min egen del. Jeg tok så lite bilder og skrev så lite første gang. Så neste gang vil jeg gjerne dokumentere alt som skjer og ta bilder hver mnd. Bruke som dagbok, så kan de som har lyst til å følge med gjøre det. Så kan jeg bare printe ut og lage et album av det
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Legg ved link til bloggen din da, så vi kan lese:) Hilsen frk nyskjerrig
Glajenta ♥ Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Jeg har alltid vært glad i å skrive, og har lest mange blogger lenge. I mars mistet vi jenta vår i uke 22 i svangerskapet, og etter det fikk jeg et stort behov for å skrive. Både for å bearbeide sorgen, og for å forsøke å finne og minnes fine ting i hverdagen - og for å minnes Maria. Jeg har skrevet mange innlegg jeg ikke har publisert på bloggen, kanskje jeg vil gjøre det en gang, kanskje ikke. Fint å kunne dele med hverden, men likevel være "anonym". Det som motiverer meg til å skrive er ikke å få mange lesere, samtidig som det er fint å se at folk titter innom bloggen din og at noen leser og liker det jeg skriver.
Glajenta ♥ Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 - og hvor den h'en i verden kom fra, aner jeg ikke ;-)
Lammelåret Skrevet 5. mai 2012 #10 Skrevet 5. mai 2012 Litt av samme grunn som deg, men også for å sette fokus på temaer jeg mener er viktige og temaer jeg ønsker å diskutere eller tenke høyt sammen med noen om. Og jeg har et håp om å bli flinkere til å skrive. Bloggingen tilfredsstiller også et sosialt behov og det er stas å bli kjent med nye mennesker som jeg ellers ikke ville fått kontakt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå