Gå til innhold

Eqology produkter, noen som har erfaring med de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om å selge dette og er veldig usikker. Så hvis dere har prøvd noen av disse produktene vil jeg gjerne høre deres ærlig erfaring om de. Hovedgrunnen er at jeg har ikke egne erfaringer med de og føler at de som allerede selger er litt inhabile når det gjelder hvor bra produktene er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vertfall at tea'n smaker piss!

Skrevet

kroppsoljen er fantastisk, lypsylen også, likeså håndkremen. Jeg liker veldig godt deres produkter. Men er enig i at te`en smaker fan.

Skrevet

Hehe, men godt det var andre produkter som falt i smak. Er ikke noe glad i te selv så kan i grunn forestille meg at den smaker grusomt.

Hvis jeg skal selge noe vil jeg jo at det skal være bra produkter som kundene blir fornøyde med. Mulig jeg ikke lykkes som selger, men som arbeidsledig i dagens harde marked, er jeg åpen for å prøve den type jobb. Taper ingenting på det, men nekter å anbefale produkter som bare er søppel :-)

Skrevet

Nei jeg synes faktisk dem har sunne gode og fornuftige produkter.

Skrevet

Ble overtalt til å prøvde det på mitt atopiske barn, for det skulle være Så bra og både den og den hadde blitt kurert for diverse.

Kjøpte noe kosttilskudd som står urørt i skapet og en olje til å smøre på. Den var så bra - åhå- skulle brukes som kuldekrem og alt.

Jentungen reagerte med å få det verste eksemet hittil... ALDRI MER!

Skrevet

Ble overtalt til å prøvde det på mitt atopiske barn, for det skulle være Så bra og både den og den hadde blitt kurert for diverse.

Kjøpte noe kosttilskudd som står urørt i skapet og en olje til å smøre på. Den var så bra - åhå- skulle brukes som kuldekrem og alt.

Jentungen reagerte med å få det verste eksemet hittil... ALDRI MER!

Hvis du har barn som plages med eksem vil jeg anbefale deg å prøve Zona "ekstra skin repare" Den er helt suveren. Du får tak i den på Life butikkene. Den er ganske dyr så spør om du ikke kan få en prøve innen du kjøper den. Jenta vår har vært veldig plaget med eksem og min sønn har atopisk eksem. Begge har kjempe effekt av denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...