Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 Jeg lurer litt på om det er hemoroider jeg har..... For 3,4 mnd siden dukket det opp noe som lignet på "små druer" i selve rumpehullet... De har ikke gjort vondt i det hele tatt, og de har ikke blødd... Nå, har det kommet mange flere.. Fortsatt ikke vondt, og fortsatt ikkenoe blod på papiret.... Men, jeg leser om hemoroider, og de gjør som oftest vondt? Mine merker jeg jo ikke i det hele tatt... Men, de er stygge, ekle og jeg kvier meg litt for sex merker jeg :/ Hva kan dette være ?? Er gravid i 6 mnd... - Usikker
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Jeg har selv hemoroider etter fødselen, er akurat som hos deg, ingen smerter eller noe blod, men helt klart hemoroider, hadde det etter sist fødsel også, men da var de stygg vonde og kom så og si alltid blod der i forbindelse med do besøk. Heldigvis starter de å bli borte nå, etter to mnd..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Okei.. har de bare blitt borte av seg selv? Jeg har kjøpt alcos anal, smører meg jevnt gjennom hele dagen.. vil bli kvitt de så fort som mulig... Huff, de er så stygge og ekle :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå