Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 og nå kan jeg godt forstå att barna hyler. Jeg er helt døv på ene øret og vondt i det andre. Noen som har gode råd,eller må jeg bare ta meg en tur til legen? Hadde håpet jeg slapp pencilin. Nesespray bruker jeg.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Huff, jeg hadde det helt likt for noen uker siden. Fy så vondt øreverk er! Jeg var forresten også helt "døv" på det ene øret, akkurat som om det var en stor propp inni der. Jeg fikk pencilin, men gjorde noe man egentlig ikke burde, nemlig å slutte etter noen få dager. Hadde et nyfødt barn som reagerte veldig på pencilinen, han skrek døgnet rundt når jeg tok pillene. Så avsluttet kuren, og øret ble bedre og bedre etter omkring en ukes tid. Hørselen kom ikke ordentlig tilbake før etter nesten 2-3 uker. God bedring til deg!
Gjest Ella2 Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Hei! Hvis øreveken ikke gir seg, bør du dra en tur til legen. Ikke for å skremme, men jeg hadde en venninne som fikk hjernehinnebetennelse pga. å ha gått lenge med ørebetennelse. Betennelsen gikk videre innover. Det er heldigvis en skjelden tilstand. Men det kan altså forekomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå