Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #1 Skrevet 26. april 2012 I dag var jeg på butikken med sønnen min. Vi gikk forbi en jente og sønnen min smiler til henne og sier; Hei vil du se på leken min? Og hva presterer den dama om presse ut av deg?? Gå vekk din jævla møkkaunge!! Lenge siden jeg har vært så sinna! Hva slags mennesker svarer barn på 5 år på den måten!?! Kjente jeg holdt på å eksplodere, men tok meg sammen og gikk.. Hvordan hadde dere reagert på dette? Jeg tok meg sammen fordi sønnen min sto ved siden av meg, hadde han ikke gjort det vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort egentlig.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 26. april 2012 #2 Skrevet 26. april 2012 Oi, tror ikke jeg hadde klart å holde meg for god til en hissig kommentar til den dama!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #3 Skrevet 26. april 2012 Hæ, hvor gammel var denne jenta? Må jo være litt syk eller noe hvis hun var voksen.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Hæ, hvor gammel var denne jenta? Må jo være litt syk eller noe hvis hun var voksen. Tipper hun var rundt 25, noen som ikke stemmer helt vil jeg tro ja når man får seg til å svare barn på den måten..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Kanskje hun var psykisk utviklingshemmet?!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Kanskje hun var psykisk utviklingshemmet?!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #7 Skrevet 26. april 2012 Jeg skjønner du ble sint, men du vet ingenting om denne damen. Kanskje har hun en " sykdom" som ikke synes utenpå? Det kan være alt fra utviklingshemming til psykisk lidelse.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Jeg hadde spurt rett ut om hun var tilbakestående. Ingen snakker sånn til mitt barn, og det har jeg ingen problemer med å vise med min sønn tilstede.
Berta_78 Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Kom an på om barnet reagerte eller ikke. Om han hadde blitt lei seg eller forfjamset, hadde jeg sagt høyt og tydelig til barnet "kom, skatten min. Du kan vise leken din til noen som er snille. Det er dessverre ikke alle mennesker som er bra - det er ikke din skyld at hun er slem". Hadde ikke sagt noe direkte til henne. Hvis barnet ikke hadde reagert, hadde jeg latt det gå ubesvart. Også hadde jeg fjernet viktige ting fra handlekurven hennes mens hun ikke så.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Også hadde jeg fjernet viktige ting fra handlekurven hennes mens hun ikke så. Jeg likte dette svaret så godt, at jeg ler så jeg nesten tisser på meg
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Hadde ikke kosta meg en kalori å fortelle akkurat hva jeg syntes om det selvom ungen sto ved siden av. Opplevde en gang at noen sneik i køen foran jenta mi. Hun sto LENGE å venta, så kom en bestemor og bare brøyta seg vei. Da gikk jeg bort å sa "unnskyld, men hun har stått her lenge", hvorpå bestemora svarte "nei, hu løper jo bare frem og tilbake, du må jo lære ungen å stå i kø"... Jeg ble så sint at jeg holdt på å eksplodere men sa at hun sto fint å venta, jeg har stått å fulgt med hele tida og du kom 5 minutter etter henne, så du kan vente.... Har også en tendens til å snakke litt høyt om det er noen som f.eks går på ungene mine uten å si unnskyld. Da sier jeg f.eks "du skjønner det XXXX, at det er ikke alle som har lært seg å se seg for!!"
Berta_78 Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Også hadde jeg fjernet viktige ting fra handlekurven hennes mens hun ikke så. Jeg likte dette svaret så godt, at jeg ler så jeg nesten tisser på meg :-) En ganske patetisk liten hevn, jeg vet! Men man får gjøre sitt beste i situasjonen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå